在較大的地圖上查看footprints

2015年8月25日 星期二

Day 43 貝爾格萊德: 城堡, 軍事博物館, 動物園, 壁畫藝術館, 公園島

這次旅程去過唔知幾多個城堡了, 而這城堡, 範圍很大, 有公園有博物館仲有動物園。


軍事博物館個阿姐好好人, 係我冇(帶)學生證兼冇特別要求既情況下, 佢都主動賣學生飛畀我。至於呢個館, 好大, 行極都有, 有驚喜。
反正沒甚麼事幹, 票價又便宜, 就去了看起來很小的動物園, 結果又係極驚喜, 又係行極都有, 而且動物種類極多, 光是狼已經有幾個品種, 獅子老虎豹豹熊人通通都有, 而且同樣地, 多於一個品種, 還有草泥馬白虎以至我在阿根廷見過的巴塔哥尼亞豚鼠(兔豚鼠)和一些不知名動物也有, 真的喜出望外, 仲有幸直擊大烏龜交配, 動作很緩慢, 交配的雌雄二龜隔離仲有隻第三者係度等, 我以為佢等緊陣間到佢上場, 點知原來係因為交配的雄龜行動太慢兼腳短, 完事後要從雌龜背上下來相當困難, 所以那隻第三者就在旁邊候命, 待雄龜下來時可以踩住佢個殼當踏板, 啊好溫馨啊。
壁畫藝術館的阿姐很熱情, 送了我們一本書和兩個襟章。
坐巴士去公園島, 車上剛巧有檢票員。


公園島可以租單車, 我懶不想踩, 打算租雙人單車由v主力踩好了, 點知原來雙人單車好難踩, 好重, 平衡唔到, 完全踩唔到直線, 我們試車時差點要仆街, 情況太滑稽, 租車姐姐都忍唔住笑, 最後只好跟平時一樣, 一人一架普通單車。這公園很適合踩單車, 人很少, 公園大, 又有單車徑。


這島所謂的沙灘, 其實只是河邊的碎石灘, 不過算是長長的一條灘, 又有得玩飛索過河, 都算開了眼界。
後來發現有得租滾軸溜冰鞋, 好想玩, 香港邊有地方踩啊, 可恨那膽小的v假借"踩左單車唔踩其他"的理由, 拒絕跟我一起溜, 其實擺明係因為佢唔識踩驚仆街怕失敗, 真懦弱, 懦夫。他不踩的話我自己踩又無聊所以結果就放棄了這個踩roller的大好機會。
晚餐在酒店附近吃了一家好好味又便宜名叫zavicaj的餐廳, 吃烤肉吃到很飽。那個眼闊肚窄的v, 又話想食烤魚結果只吃了一塊就說飽飽, 害本大爺要執手尾食兩塊魚。


沒有留言:

張貼留言