在較大的地圖上查看footprints

2015年8月12日 星期三

Day 33 柏林: 薩克森豪森集中營, 菩提樹下大街, 蒂爾加滕公園(動物園), 六月十七日大街

網上查過去集中營只需搭火車再行20分鐘就到。現實係要搭火車, 轉接駁巴士(只載你一個火車站的距離), 搭火車, 再行一段路先到(唔想行可以搭班次極疏既巴士)。
集中營範圍極大, 雖然沒想像中蕭殺, 遊人也不少, 但還是掩蓋不了荒涼的感覺, 也總覺得綠草地上的頑強小野花是某種象徵, 去年我在金邊的殺人場也有這感覺。最深刻的是, 一名曾被關押集中營的猶太人被釋放時說: 我在這裡六年了, 你忽然給我自由, 我都唔知做乜好。
因為集中營好大, 冇行原來的路走, 行左另一條路, 結果行左成個鐘先返到火車站, 又熱又曬, hp值急降。
搭火車時讀完了小王子, 覺得自己已成為那些自己厭惡的大人了。最珍貴的東西是看不見的, 寶貝無處不在, 不要被偏見和成見左右。
回市中心, 好不容易先搵到德國菜, 唔知點解搵黎搵去都係cafe, steak house, Italian food之類, 就是沒有德國菜。
而且大部分餐廳和商店都沒冷氣, 邊食邊流汗, 大髀濕到痴住左張凳。34度冇冷氣, 要是街邊有人賣芭蕉扇, 我這種唔捱得的廢青一定會馬上買下。


個女仔對腳好靚。

沒有留言:

張貼留言