在較大的地圖上查看footprints

2015年8月1日 星期六

Day 18 倫敦: 大英博物館, 大英圖書館, 九又四分三號月台, Camden Market, old spitalfields market, tower of london, tower bridge

來到倫敦第三天, 覺得這城市真的很優美, 古色古香。
大英博物館, 好大, 而映入眼簾既第一樣展品竟是復活島moai, 太有緣了, 可以再次見面真好, 南美之行差不多是兩年前的事了。
有個hall很喜歡, 長長一間房, 兩旁盡是書架, 格局簡直是我的dream room。
見到埃及乾屍, 因為天氣太熱太乾燥, 埋在土裡後就 naturally mummified。
羅馬時期的土耳其馬賽克畫, 比我在伊斯坦堡馬賽克博物館見到的還要精美完整。
我發現希臘及埃及雕塑普遍都有二趾長過公的情況, 後來上網發現真係有個term叫希臘腳, 就係指呢種二趾長過公的腳, 原來除左希臘雕塑, 自由神像都係呢種腳。不過我明明發現埃及雕塑都係呢種腳, 上網卻搵到埃及腳呢個term係指趾公最長趾尾最短的腳。真奇怪。
發現西藏唔屬於中國區, 而係編左去himalayas區, wow, 反了反了。
發現清明上河圖。
發現三眼小子漫畫。
埃及區同希臘區好震撼, 名不虛傳, 成大個石像, 神殿擺係度, 真係太厲害。
由於大英博物館有太多可堪玩味的腳, 所以參觀了四個鐘。
行去圖書館, 途經 university college london, 太靚, 有歷史既學校真係唔同d, 諗起香港間學店shitty, 雲泥之別。可以係度讀書既話人都有氣質d。
大英圖書館, 據說全世界所有英文書籍, 這裡也會有, 很巴閉。我去過一些唔同國家既圖書館, 都不及這設計有印象, 中庭的書架, 有點大英博物館的感覺, 我很喜歡。入圖書館藏書範圍好嚴格, 只能帶個透明膠袋裝少少野入去, 螢光筆唔帶得。
Camden town, 想吃的fish and chips沒開門, 唉山長水遠黎到冇得食。
轉戰另一目標, 太多人等, 不吃了。結果自旅館早餐之後只吃了camden market的一碗雞件, 繼續饑饉的日子。
走過tower bridge, 倫敦真的很漂亮。

沒有留言:

張貼留言