在較大的地圖上查看footprints

2015年7月20日 星期一

Day 9 伊斯坦堡: eminonu碼頭, 王子群島buyukada

約了昨天認識的香港朋友吃早餐, 他們今天要走了, 一個回港踏入職場, 一個去希臘。如果人可以用少些時間返工就好了, 返工真的很浪費生命, 一年裡能有一個月休假已經心滿意足。

說回那個早餐, 我們入座前, 服務員甚麼都說有, 結果他倆點了三文治, 然後服務員才拿出一個大法包說, 弄三文治的麵包沒了, 如果用這個包來弄可以嗎。雖然大家都感到無奈, 但還是是但照要。結果三文治出來的造型相當好笑, 餡料好像夾硬塞左入一個唔應該入既包裡面, 這法包根本不適合用來做三文治啊。我們都呆撚左, 因為估唔到個output咁特別, 女生還不禁面露既失望又唔撚係掛的表情, 服務員還問她是不是unhappy, 哈, 雖然如此她還是迅速將整個包吃光了。

另外, 女生點的lemon tea變成了peach tea, 我的mushroom omelette 變了cheese omelette , 明明點餐時服務員都有覆述一次, 為何結果卻不是我想像那樣...

他們說昨既晚的旋轉舞夜景船河團中伏, 音響很吵耳, 一班人坐埋一張大圓檯一齊食飯, 餸並非碟頭, 而係好似香港咁, 一大碟大家齊齊夾, 這跟團友們的期望有極大落差, 他們都以為是每個party自己一張檯仔, 點知結果好似去飲要同陌生人同檯咁, 而且有些外國人不太習慣跟其他人一起夾同一碟餸。最後明明報名個陣話活動完左會車到佢地返酒店, 點知去到旅行社就掉低佢地。不過總括而言都可接受喎。

在廣場鳩行, 他們帶我到一間便宜的手信店, 當我看見很多只需1里拉的漂亮小袋我便失心瘋了, 買來做m巾袋想必一流!

又去左佢地房hea, 目送佢地坐上開往機場的小巴後, 我沿著電車軌走, 走到了eminonu碼頭, 睇下呢個橫跨歐亞既海峽, 遠眺亞洲。

逼電車到kabatas, 坐船去王子群島。假期關係, 條船好撚多人, 企左一陣有人讓座畀我, 真好, 也幸好有位坐, 因為船程原來都成個半鐘。

王子群島有四個, 我去了最大兼最遠兼最多人去的那個buyukada。一落船, 屌, 人頭湧湧既盛況可媲美長洲, 而我在島上迷失三小時後, 覺得這個島實在冇野好睇, 首先個島賣點好似係有得坐馬車, 有樹有洋房有閒適的感覺, 可是! 也就真的只是這樣了(較特別的好像是烤魚, 因為近海)。

加上最錯是我在假期這天來, 人超多, 路本來已經窄, 再加上大量馬車在走動, 行人可走的路少得可憐, 當前面有人走得較慢或停下來拍照時, 就不得不走出一點點來爬頭。有次被推著bb車的一家大細塞著, 被逼走出了少許, 立刻就被馬車車長(定係叫車伕?)喝了, 結果他又西面, 我又無奈。雖然我沒走在行人路上是我不對。

而且也正因為如此多馬車, 整個島都瀰漫著馬味, 地上偶爾還有屎(雖然馬匹們屁股下方都有塊墊屎用的屎片, 可是有時架車太chok屎就蹦跳出來了, 我也見過車長在路邊暗角倒屎)。所以, 除非你很想坐馬車或很喜歡馬兒或很想看生猛躍動的新鮮屎, 否則可以不用來這島。

本來我來到發現唔對路, 打算坐一個鐘後的船離開, 結果唔小心踏上了環島的路, 盡是斜路, 又上又落, 行到好筋疲力竭, 都仲未返到落碼頭, 最後又走錯路, 去了海邊一個可以下水的地方。我覺得算是島上最有趣的地方, 係海邊整左條落泳池既梯畀人落去游水, 但個度又大浪, d人都唔係好游到水, 只能在岸邊浮下浮下。

在一條窄巷遇到班頑童, 偷偷在玩類似沙炮的東西, 我不知道, 走過時剛好那炮就爆了, 極響亮, 我的耳失聰了數秒, 更令我對這島沒好感了。

最後仲有件事, 就係除非體能甚佳, 否則最好打消在島上踩單車的念頭, 因為上斜位又多又長, 少d力都要落地推車。加上要跟大量遊人和馬車爭路, 踩下停下的很難風馳電掣。

說了這島那麼多壞話, 終於我要說回程的事了。在回程的船上遇到個由敍利亞來工幹的人, 人很好帶我去搵位坐, 最初我話come from hk, 他不明白, 問china? Japan?我求其答佢yes japan (驚排華不想與china扯上關係), 然後他找電話來google translate阿拉伯文變日文畀我, 可是我不懂日文, 溝通唔到後不想理他, 但他繼續鍥而不捨, 後來他問我有沒有男友, 結左婚未, 又問不明所以的怪問題, 問any problem to talk to me, do u have love, 又話我beautiful, 話i like u, 又話自己可以做我tourist guide, 佢仲拖我隻手去搵位, 我吹到頭髮亂了佢又撥我頭髮, 很驚啊。

我疑心重不知他是想厄蝦條還是真心助人, 就扮聽不懂他說甚麼, 然後趁他去找他弟時溜掉了。
很驚驚, 因為在船上, 未到站, 溜掉後還一直害怕他會找到我, 煎熬了半小時船一靠岸我就狗衝, 下船時發現其實那不是我要下船的站但我見到有地鐵, 就照樣下船換地鐵回酒店了。

我下船的地方是kadikoy, 那裡有個漂亮的海達爾帕夏火車站, 可是那時已是八點幾, 我又剛受驚只想盡快回酒店所以沒去。

打算坐電車, 入閘後發現架架車都逼滿人上不了, 乾脆不搭直接走路回去。這裡假期真的超多人。

求其在住處附近買個doner回房吃, 餐廳服務員說我beautiful, 我又驚了, 現在聽見beautiful這字就害怕, 即使你說我港女讚下都唔畀/疑心重/ 淫者自淫/ 荒謬把自己看得那麼高, 我就是驚, 尤其獨自旅行更要提高警覺, 始終安全至上。要是誤會了誰, 只好在這裡道歉, 雖然他們不會看到。


~~~~~
2023年5月13日新增
做功課要派問卷,目標六月初最少收到200份-.-
會有人做好心、做功德、做愛心幫我填嗎👀

https://www.surveycake.com/s/z7Pax

2 則留言: