在較大的地圖上查看footprints

2015年7月26日 星期日

Day 15 伊斯坦堡: taksim新城區, 有頂大市集grand market

明天早機, 所以今日住機場附近的酒店, 點知都離機場有段路, 交通只能靠的士, 用左25里拉好傷心。


最後一日係伊斯坦堡(雖然之後仲會黎轉機), 未做既事做埋佢。伊斯坦堡沿海, 將似都出名食魚, 今日決定食魚。


搭車去舊城區, 邊坐邊釣魚, 下車後頭先坐我隔離既男人問我做乜咁tired, 之後問點解香港人咁強調自己唔同中國人, 佢話之前識既香港人都係咁, 然後又show電話裡同亞洲面孔既合照, 仲有wechat裡既大量中國人contact畀我睇, 話佢成日帶人去玩, 今日佢得閒可以帶我去玩。呢個人似可信, 不過我冇興趣。


叫左舊魚, 好似罐頭油浸魚咁, 同想像中的煎魚好唔同, 仲成20里拉。後來發現煎魚, 叫埋黎食, 味道就是煎魚。


去新城區taksim, 就是充斥連鎖店和較光鮮商店的步行街。


去完有頂大市集坐電車回程, 懷疑被摸屁股一下, 之後極謹慎。後來有人讓座, 這裡還是有很多好人。豈料坐下後, 視線跟站我面前的男人下體成水平線, 目睹他褲襠慢慢凸起, 男人也發現我發現了他勃起, 面露尷尬之情, 不停拉衫尾想蓋過下體, 不果。後來他下面又軟回去, 軟回去不久又站起, 他又不停扮摸肚腩拉衫尾, 其實我好驚, 因為佢企正我前面, 離我極近, 無啦啦勃起唔知佢想點, 但離座企起身又驚畀人摸屎忽。不過見佢個尷尬樣又幾好笑估佢應該冇心。不過還是不想再遇到。


本來打算電車轉巴士回酒店, 經方才一役後, 不想搭公交, 就去了機場坐的士, 排我後面個男人同我一齊上同一架的士, 唔知做乜, 我估拼車, 不過我還是很有戒心, 問佢去邊佢又話maybe xx hotel, i don't know。呢個乜撚野答案黎, 個男人仲克林頓咁既樣, 又meimei嘴笑, 我疑心重覺得佢唔知係咪有陰謀。點解我已經揀搭的士都仲係遇到奇形怪狀既事。的士先駛到我的酒店, 個男人竟同我一齊落車, 屌, 做乜撚野, 估佢可能未有地方住搵緊酒店, 不過我還是很怕他知道我住哪間房所以我錢都冇畀就跑左返房。唔係有心走數, 但佢同我一齊落車真心驚。


題外話, 第一次搭的士去酒時, 我未上車就問定司機幾錢, 結果要25里拉, 今次冇問就咁上車, 跳錶, 10里拉咋仆街。


明明說吃厭了土耳其菜, 晚上肚餓時卻想吃烤雞, 真犯賤。
漫長既一日終於完。圖為在taksim吃的rice pudding。


沒有留言:

張貼留言