在較大的地圖上查看footprints

2015年7月16日 星期四

Day 7 阿拉木圖: 蟻俠3d, 機場

今天已經找不到事幹了, 於是又去了戲院看電影。
蟻俠3d
本人一向冇興趣睇呢類乜乜俠, 加上俄文配音冇字幕, 所以毫無意外咁訓左, 唯一記憶係蟻俠不停縮細變大縮細變大。

睇戲前食左個高貴午餐, 鋸扒扒, 百幾蚊港紙, 質素卻很好, 在香港這價錢只能吃扒王之王的垃圾。為了看餐牌學會了兩個詞語:
Skirt steak 牛坑腩
Rump steak 牛後腿

看完蟻俠繼續沒事幹, 去cafe hea, 店裡在播迪士尼和大力水手的短篇卡通, 很好看, 小時候我經常看, 其實呢d舊式卡通真係做得好好, 唔需要對白, 單靠畫面已經交代晒要講既野, 就算呢兩套野係俄文配音我都唔撚駛驚。

然後, 去機場, 凌晨兩點九先飛, 漫長的等待。

總結我覺得阿拉木圖:
幾幽靜。
街上人少。
很多噴泉, 空地和公園。
天氣乾燥等級: 究極級。
超級熱。
地鐵站設計同用料好有智慧, 相當涼爽。
D人幾nice。
侍應好勤快, 不停過黎收碟收垃圾。
很多人有買錯胸圍戴錯bra的問題, 唔係離罩就係bra帶過緊。
又話阿拉木圖係蘋果之城盛產蘋果, 我又唔覺特別多蘋果賣, 反而見到好多蕃茄。
哈薩克不愧為世界第九大國, 土地似乎多到用唔晒, 超市常見空置貨架, 頭幾晚住既hostel房超大之餘房外亦有好大片空置空間, 係其他地方仲唔間晒做房租出去?這裡是地方太多用不著。
雖然我好似日日都搵唔到野做咁, 但其實去阿拉木圖唔係咁悶, 仲可以去埋周邊既 canyon, big almaty lake, kolsay lake, 好似係全球最大旱高山滑雪場, 不過我地懶只去了一個湖, 現在是夏天, 滑雪場又沒開, 纜車又維修, 所以先成日冇野做。

沒有留言:

張貼留言