在較大的地圖上查看footprints

2015年7月21日 星期二

Day 10 伊斯坦堡: 馬賽克博物館, 蘇菲亞大教堂

夜晚坐巴士去哥樂美, 日頭又冇乜地方想去, 去左藍色清真寺隔離既馬賽克博物館, 好細, 買飛又冇得找逼人畀exactly個數, 心情不佳。
在蘇菲亞教堂坐了很久, 發呆, 世界各地都有大量人對宗教好狂熱, 願意咁花心思整個咁靚既教堂。
Kebab house, 在tripadvisor排第一的餐廳, 又在這裡hea了很久, 野食幾好味, 有kebab以外的選擇, 我吃的ottoman chicken係雞肉包住菠菜芝士蘑菇既卷, 幾特別。侍應上餐時還說吃過不喜歡可以換菜, 咁好服務?唔知係咪真係會換? 食完我繼續坐係度hea, 侍應免費送茶同甜品畀我, 然後問我可唔可以幫手係tripadvisor留言, 佢仲睇實我打字... 唔怪得間野可以成為第一名, 不過係幾好味既, 服務也好。
逛了一會手信店, 睇下有冇d cheap 雞戒指買黎扮結左婚。睇唔岩。雖然真係見到有假鑽戒九蚊港幣一隻。
本來計劃行程時打算找個機會去試試土耳其浴, 但經過昨天的怪叔叔事件後, 寬衣解帶去澡堂的興致已蕩然無存。無事好幹, 於是回酒店看書。後來有個上海女孩來一起鳩坐, 她要等晚上的航班。她很樂於跟酒店職員聊天, 這是我還沒大興趣做的事, 有點羡慕她。後來老闆帶我們去街尾一間酒店的天台睇風景。
去巴士站, 我不想再逼電車, 所以call的士放縱一下, 四十幾里拉。
巴士站好多車, 但搵極搵唔到我要那架, 想放棄, 問了幾個職員才知道泊了在後面。去旅行要感恩的事特別多, 簡單如搭巴士, 都要費盡工夫才成功登車。
一上車就問兩個年輕人架車係咪去哥樂美, 他們人很好, 送了支水給我。坐附近的大媽也很好, 成日對我笑咪咪。我見她們問跟車小弟拿膠袋, 也跟著拿了一個, 然後她們不知為何爆笑起來, 大媽用動作表示這袋是嘔吐用的。我知道這是垃圾袋/嘔吐袋啊, 可是這有甚麼好笑? 不過她們後來又請我吃小餅乾, 所以剛才應該不是嘲笑我吧。
然後我扣安全帶, 她們發現我扣, 又莫名爆笑, 搞甚麼, 好像我每個動作都能讓她們樂不可支。她們應該挺喜歡我吧…
網上很多人說, 巴士會駛去一個中途站,  厄人話到站, 厄左d人落車後就sell貴價tour同埋收貴價車錢先肯車人去終點站。 雖然都是錢可以解決的問題, 但我還是有點擔心。
明早再算。

沒有留言:

張貼留言