在較大的地圖上查看footprints

2015年7月21日 星期二

Day 11 哥樂美: 哥樂美露天博物館, 愛情谷

我坐的是metro公司的巴士, 跟車小弟不停派野飲, 果汁還要是tropicana, 不是大陸航空公司的cheap雞匯源, 而且還有雪糕吃, 真不錯。巴士也無驚無險地去到終站,再換乘免費小巴去哥樂美。網上說的掮客都沒出現。
等小巴時遇到一個有香港身份證的大陸大叔, 他住觀塘, 在菲律賓開廠, 兩個月回香港一次, 已經出來旅行幾個月了, 接下來還會去東南亞。根據他的廉價情報, 伊斯坦堡的城堡旅館很便宜, 土耳其廉航例如飛馬航空等, 出發前早大半年買的話會比巴士更便宜。仲有佢大力推薦巴士公司suha, 話suha既車好好坐, 好似飛機business class咁。我普通話差到一個點, 係佢講講下要轉channel講半鹹淡廣東話。
到了哥樂美, 去酒店, 我走了行久還未見酒店, 問人, 對方說多走150米, 我又走了很久還未到, 再問人, 對方說多走150米, 我又走了很久還未到, 再問人, 對方說多走200米, 然後我終於到了。
間房都睇到奇石, 景色好震撼, 大自然好厲害, 有種好彩有黎既感覺。

這downtown比想像中小, 沒想到旅遊重鎮規模咁細, 有點uyuni的感覺。整個城鎮的景色都一流, 被群山群石包圍, 確實值得一遊。
忽然發現我在伊斯坦堡每餐都是吃雞, 決心午餐要吃牛。吃了個陶罐盛著的燉牛肉, 陶罐被一層麵包蓋著, 像酥皮湯, 我用食酥皮湯的方法, 一野叉爆個皮, 服務員大驚, 馬上來教我正確食法, 就係將成個皮蓋揭起拎開。哦。
後來服務員免費送西瓜給我吃, 真好。
哥樂美露天博物館, 話就話距離一公里, 但路又斜又曬, 行左好耐先到。所謂博物館, 其實都係石, 不過係保存得較好, 山洞裡的教堂壁畫和廚房石檯等都還在。以前d傳教士為左逃避羅馬入侵, 匿在係度闢d山洞出黎住, 仲整埋教堂, 宗教同生活對佢地黎講應該同樣重要。
徒步愛情谷, 在goreme去博物館途中的tourist hotel旁有條小路進去, 走了一會, 在人跡罕至的山坡上見到一個church既ticket office, 入場費5里拉雖然不貴, 但個church看起來不太吸引, 沒進去, 賣飛個阿叔好似好失望, 懷疑佢全日都未發市。
其實我都唔知自己到左愛情谷未, 個d好似蘑菇或烏龜首級的石隨處可見, 但我又好似見唔到d人既熱門影相地。算, 呢d石, 宏觀睇就得。
本來打算沿著小路回downtown, 但中途走錯一段, 之後又行極都未到, 太熱太累之下放棄了, 原路行返轉頭。
其實我來土耳其前, 未食過土耳其雪糕。剛到伊斯坦堡那天吃過一次, 我一早籌備定佢耍我時我點樣耍返佢, 香港朋友說, 無論點都唔會夠佢玩。我跟店員下了單, 他就直接筆雪糕, 然後將雪糕交到我手上, 我愣愣地接過雪糕, 問香港朋友, 下? 買左喇? 冇玩我既?
我覺得佢唔玩我先至真係玩緊我。
後來在另一檔觀摩過別人被耍, 挺歡樂, 我決心一嘗被耍的滋味。
這天再吃, 有被耍了, 大喜。
Downtown冇野好行, 又熱, 結果縮左返房, 晚餐求其食西柚飲可樂算。開始食厭土耳其菜了。
來土耳其前已經知道土耳其的可樂有多款顏色包裝, 但來到後一直沒見到, 也就忘了, 今天竟見到兩名單車少女在喝紫色可樂, 衝埋去問佢地邊度買, 後來我發現幾乎間間士多超市都有。

沒有留言:

張貼留言