在較大的地圖上查看footprints

2015年7月22日 星期三

Day 12 哥樂美: 小山丘, atv sunset tour ( Swords Valley, Rose Valley, Red Valley, Cavusin Village, Love Valley)

晨早五點起身上酒店天台睇熱氣球, 以為要早d黎霸靚位, 點知得我一個, 睇黎冇人好似我咁無聊唔坐熱氣球都特登早起睇升空。酒店天台景觀好好, 係正升空地點對面。滿天熱氣球既景象好壯觀亦好假, d波好似key上去咁。 我懷疑驗眼機入面個熱氣球就係以哥樂美做主題, 如今親眼目睹, 感覺不可思議, 真係唔搭都要睇下。


本來打算租電單車享受自駕既樂趣, 不過路過見到有atv 2 hour sunset tour就報左, 80里拉。
Tour 六點先開始, 日頭冇野做, 抬頭見到巴士站後面個山頂有人, 想起之前睇blog見過人話呢座山風景好好。上去, 真係唔錯, 睇到成個鎮同附近山谷, 呢個位都好適合睇日出日落同熱氣球, 不過都係個句,又斜又曬。


吃飯, 遇到一對香港男女。今次吃吃羊肉, 但覺得普通, 可能我真的厭倦土耳其菜了, 餐餐都有麵包。


好不容易hea到六點, 報tour個陣話一個導遊會帶三, 四人, 結果原來得我一個報名, 單對單。不過單對單, 導遊同我坐同一架車, 監實我揸, 成日叫我slowly slowly。揸左去一堆山谷, 詳情睇返標題, 我已經睇呢d石睇到冇乜感覺,熱情消失得相當快。呢個tour幾岩我, 揸下車過手癮仲可以睇埋日落, 好過報最大路既green tour, green tour 係1日團, 車你去睇山山石石。我覺得green tour睇到一半我就會厭所以冇報, 我的決定相當明智。


掙扎食唔食晚餐, 因為真係冇乜野想食, 又要唔平, 令人更冇興趣食。 不過尋晚冇食晚餐既經驗係好快會餓, 所以求其食左d。


唉聽日又check out, 既感頻能, 又覺得唔走留係度冇野做好悶。矛盾。







叫導遊幫我影張揸車相,諗住英姿煥發好威威,點知佢影埋晒d角度腿張開咁,唉

沒有留言:

張貼留言