在較大的地圖上查看footprints

2015年7月27日 星期一

Day 16 倫敦: 歌聲魅影, 唐人街, london bridge

酒店早餐很頹廢沒值得留戀的。
跟同酒店的阿根廷女拼的士, 慳一半錢。今次的士起錶貴, 最後22里拉。
機場幾大, 但沒我想吃的那種烤雞。
今次搭atlas global, 飛機座位極唔好坐, 椅背同座位成九十度, 張凳又硬, 好難訓, 連我呢個咁易訓既人都訓唔著。好似坐大陸動車硬座咁, 頸緊膊痛。
終於去新國度, 期待, 而且不用自己一個, 可以有所依賴, 很安心。
從機場搭a1巴士出市區, 職員說有現金可以去車站買票, 去到車站另一職員說要返去票務處買票, 買完票回到車站發現竟有職員在售票, 被老點了。車也剛好滿了, 又要等下一班。
Baker street下車, 第一個映入眼簾的是福爾摩斯cafe, 真高興, 是好開始。
在her majesty theatre 會合v, 有伴了。衝去睇歌聲魅影, 兩點半, 剛剛好。聽唔明, 不過舞台畫面還是好看, 值得看。
China town, 好細, 估唔到倫敦這大城市, 華人又多, 個china town規模都咁細, 食左個菠蘿雞尾包, 冇味, 唔好味, 根本唔係平時香港食開既味。
沿泰晤士河走, 安靜閒適, 倫敦能給人安心的感覺。
London bridge 個樣出乎意料的平凡。
在london bridge附近跟v的倫敦親戚吃晚餐。大魚大肉好感動, 每人一隻生蠔, main dish還吃 三十幾磅的beef of Wellington , 加埋都成四百港紙了,  有人請真好。v親戚係咁問我夠唔夠飽, 我話好full, 佢唔信, 我諗我個樣實在太餓。感謝他們招待, 這應會是本次旅程食到最貴的一餐。
住v親戚的家, 三層大屋, 間屋大真係好, 就算唔執屋都大把位。
倫敦很漂亮, 古典味濃, 整潔, 比巴黎好三十倍。 郵筒和紅綠燈等設施又跟未回歸的香港同款, 好親切。倫敦是個好地方。

沒有留言:

張貼留言