在較大的地圖上查看footprints

2015年7月14日 星期二

Day 4 阿拉木圖: 中央公園, daredzhani格魯吉亞餐廳

早上先去移民警察局辦手續, 凡係哈薩克逗留多於五日就像去這裡蓋章, 其實好多此一舉, 入境個陣搞埋咪得囉, 又要人特登去移民警察局搞多次晒時間。好彩唔算搞好耐, 半個鐘左右。
搞完好肚餓, 食野。回旅館hea, check out, 去abay找酒店(因為想試下住其他區所以轉住處), 經過前日冇開的eco tourist travel, 是日有開, 職員好好, 印左成疊酒店資料畀我地。跟團抵過包車一倍, 跟團每人4500哈幣, 包車兩人27000。不過團只在星期六日出發。
找了住處, 諗住去坐纜車, 去到發現冇開。行去lonely planet話全城最好味咖啡個間cafedelia, 途中熱到核爆, 終於達陣坐低飲住ice coffee不想再出去。後來還是鼓起勇氣去central park。
真係好熱。central park好大, 有好多彈床, 呢個城市d人真係好鍾意彈床, 無處不在。玩左久違的碰碰車, 好鬼慢, 撞得唔夠過癮。以前d有線碰碰車好驚險, 抬頭會發現天花板好多火花, 而家d碰碰車變晒無線, 冇火花了。
言歸正傳, 玩緊碰碰車時職員係咁拎部單反黎影我地, 影足全程, 我既一顰一笑佢地影晒, 我以為佢係想撩我畀錢晒相, 點知冇, 唔知佢影黎自己j定係想貼出黎畀大家一齊j。
食d字頭的餐廳, 又名ab restaurant, tripadvisor排第二, 格魯吉亞菜, 幾好味, 感覺似羅宋湯煮三文魚。我都係鍾意食有汁有湯既濕野多過dry野, 同埋鍾意佢碟碟餸都落芫荽。
話說想買牛奶, 買左兩次都係乳酪, 好失敗, 買個奶都咁困難。

沒有留言:

張貼留言