在較大的地圖上查看footprints

2015年7月11日 星期六

Day 2 阿拉木圖: gosti俄羅斯餐廳, panfilov park, zelyony bazar, central mosque

本來打算報團去issylk lake, 點知eric未返, 就去附近食早餐先。
Eric返黎, 報價好貴, 結果冇去, 去了circuit睇下有冇馬戲睇, 冇開。路過 魔幻世界有過山車跳樓機但冇人玩。
地鐵站好涼快。
去abay站搵旅行社, 說是市中心但也沒有特別繁華, 唔係上網查定都唔會知旅行社位於這條相當不起眼的街, 不過冇開門。走訪附近的星級酒店也沒有想要的local tour, 都係跟eric算。
去吃tripadvisor排第一的gosti俄羅斯餐廳, 裝潢好有格調, 連廁所甚雅致, 實木廁所板, 粉色牆壁, 古典燈罩。侍應們全部俄羅斯樣,  女的著到愛麗斯咁, 好靚女, 又勤快。
野食唔貴, main dish二千幾至三千, 加埋湯, 甜品, 飲品, 兩個人都係11000, 除開每人都係220港紙, 這種質素, 相當抵屌。
去旁邊的pangilov park, 裡面有個可能係世上最大既木製東正教教堂, 靚, 色彩鮮艷, 諗起莫斯科的洋蔥頭。我入左教堂先發現全部女人都包了頭, 但冇人話我。這教堂似乎是結婚和影婚紗相的勝地, 我不慎不停攝鏡, 諗住跑開一邊避鏡頭, 點知原來人地拍緊video, 影出黎應該全程見到我係側邊 sosad 。
Bazar和central mosque也是迅速走過, bazar沒想像般大型, 只是三層小商店, 主要賣衣服。清真寺女士要包頭先入得, 我裝入去見到裡面好大冇乜人, 有兩個人好有情調咁睇緊書。
又見到那些騙遊客的小把戲, 移動三個碗, 叫人賭個波係邊隻碗蓋住, 又係好多媒圍係度喪賭。呢個把戲同巴黎一撚模一撚樣。
回旅館小歇, 再去附近吃東西, 吃了馬肉扒, 味道就是肉。

沒有留言:

張貼留言