在較大的地圖上查看footprints

2015年7月13日 星期一

Day 3 阿拉木圖: issyk lake, turgen waterfall, 哈薩克超級聯賽

早餐冇乜選擇, 於是去了kfc, 等炸雞等了很久, 員工為表歉意, 派出經理親自將雞送到我們面前, 並免費多送一件雞, 相當有人情味。
明明約了司機十點, 結果條友十一點三先到。不過見佢終於黎到, 又揸benz, 就算了。
揸左去小商店, 俄羅斯樣的司機同導遊兩個食早餐, 每人食兩大條doner肉卷, 戰鬥民族的食量。見佢地飲駱駝乳酪, 我地又飲, 哇酸到核爆, 係普通乳酪既酸味乘一百倍, 喝不下去, 大概洋人飲廿四味都係呢種感覺。
在小商店找不到廁所, 只好找了個隱蔽角落尿, 早知上淘寶買定個立可尿, 男人柯尿真係好方便, 大爺我好妒忌。
Issyk lake, 好靚, 有九寨溝咁靚, 而且沒有商業感, 遊人都係local, 似乎得我地係外地人, d人一家大細黎嬉水燒野食, 好歡樂, 比九寨溝更有活力, 有活力得黎又冇咁喧鬧, 相當好, 值得一遊。
瀑布, 下車後要再走一公里山路才到, 有些路還要踏水而過, 我的goretex鞋大派用場。見到d俄羅斯樣的人著拖鞋/布鞋跑落山健步如飛完全唔驚跌, 好犀飛利, 果然流著戰鬥民族的血。
其實只是想看issyk lake, 但因為包車一日行程包埋去瀑布先至去, 幸好瀑布還不賴, 比想像中好。
買了瓶馬奶來試飲, 嗚啊跟駱駝乳酪一樣味道, 超級酸, 喝不下去。
回到市區, 在central stadium旁吃東西, 好奢侈, 又食牛扒。
去central stadium睇波, 哈薩克超級聯賽, kairat對kaicap, 氣氛好好, d人亦落力進攻, 好睇過當年係阿根廷睇河床, 個個求其中場搓波等完場。
去了旅館附近一間好多人既壽司店, 食左一舊三文魚壽司咁大把, 300蚊, 唔知係咪我叫錯, 舊三文魚唔係魚生, 係煙燻到熟左好似跟沙律個d咁, 好失望。

沒有留言:

張貼留言