在較大的地圖上查看footprints

2015年7月25日 星期六

Day 13 哥樂美: uchisar castle

尋日對香港男女話 uchisar castle 唔錯, 我就去看看。搭巴士15分鐘就到, 不過半個鐘先一班車。
城堡其實係一大舊石山, 裡面挖幾個窿做唔同房間, 同之前博物館睇既差唔多, 不過登上城堡頂景色好好, 見到晒成個鎮畀山石包圍。在城堡hea坐打發時間, 坐隔離既婦女同我傾計, 熱情友善。
因為想打發時間兼唔想等巴士, 我決定行6公里返去downtown。其實條路根本唔適合人行, 冇景好睇之餘亦冇預位畀人行, 路邊一係就碎石爛地, 一係就種左樹。 我已經行係白界出面, 貼住棵樹黎行, 都畀車咇, 做乜姐, 我都已經係界外啦, 仲想點, 車路咁闊自己揸過d啦。
行左半個鐘後, 有架車主動停低載埋我, 真係太好, 我都行到唔想行。
曝曬過後又係時候去餐廳hea。之後諗住租電單車, 點知原來土耳其咁嚴格要有駕駛執照先租得。於是又陷入無事可幹既境地, 返酒店睇書。
晚餐的燒雞翼飯我很滿意, 因為有八隻雞翼咁多, 仲燒到脆, 而且有飯。
八點搭車去棉花堡, 又向新地方進發。
被編排坐第一行, 景觀係好, 但司機成日講野同開燈, 仲有紅綠燈同對面線既車頭燈都好刺眼, 好難訓。

沒有留言:

張貼留言