在較大的地圖上查看footprints

2013年12月11日 星期三

Day 89 威尼斯:murano穆拉諾島,piazza san marco 聖馬可廣場,rialto雷雅托橋

坐水上巴士(其實就是船)去外島murano,沒甚麼特別,只是很多鋪頭賣玻璃裝飾,因為這裡以前有玻璃廠。其實搭水上巴士只需上船前拍卡(冇閘),船上也沒有人查票,可以輕鬆逃票。我買了票才知道。

本想入聖馬可大教堂參觀,但職員要我們先去cloakroom 放下背包。 我唔明點解人地牛咁大個斜孭袋側孭袋就入得,我個袋裝唔落牛都唔入得。 個職員解釋唔到畀我聽點解背包唔得,只是很惡好大聲咁話no backpack 然後講左一大堆唔帶得背包入去要去cloakroom。 我地順便問埋教堂個museum係邊, 佢冇答,明明佢英文不差,冇理由聽唔明我問路。有點生氣,職員態度這麼差而且我不明白為何背包要被歧視,我又想起上次搭廉航,人地一個篋加一個大手袋就得,我一個大包一個小包就唔得,歧視袋的種類跟種族歧視有何不同。後來有朋友說, 因為背包係揹後面,容易不能自控地fing到後面d嘢。這個解釋我接受。

食個二人份risotto意大利燴飯,加一罐可樂,連座費和服務費37歐,肉赤死了。原來餐廳食野要座費(cover charge ),仲要服務費,又唔係間間有寫明,第一次食,食完先知,座費每位兩歐,再加十五巴仙服務費,貴得很。

雖然,個飯係真係幾好味... 好彩聽日就去羅馬,大城市,點都平d。

後來遇到一間中國人開的cafe,他免我們座費,還給我們特價,真好,不過味道一般。

沒有留言:

張貼留言