在較大的地圖上查看footprints

2013年12月4日 星期三

Day 82 巴塞隆拿:la boqueria food market 市場,西班牙廣場,[sants montjuic: 美術館,奧運場館,加泰羅尼亞塔],casa mila米拉之家,casa terrades 特拉德斯之家,casa batllo 巴特羅之家

喜歡逛不同地方的街市,這街市有很多賣糖均和朱古力的檔口,西班牙人真嗜甜。

米拉之家,特拉德斯之家,巴特羅之家都是gaudi的建築,只進了巴特羅之家,其餘兩個只是在外面看沒進場。gaudi 果然名不虛傳,間屋設計好得,屋內都是曲線,波浪,很有童話的感覺。gaudi的設計除了美觀還很實用,通風,採光全都有細心設計過,真的鬼斧神工,美觀與實用兼備,值得一去,要看過gaudi的室內設計才更能感覺到他前衛嶄新的概念。

晚餐,餐廳外負責拉客男跟我們就說可以免費多給我們一條腸,我地落單個陣都有同樓面講出面條友話free畀我地,但結果埋單條腸係要四歐,我地梗係唔就範,拉客男就幫我地同落單那位樓面和一個大粒野講,佢地三個人大庭廣眾咁討論左一陣,全程個大粒都搖頭,拉客男就鵪鶉咁,最後拉客佬死狗咁返黎,好唔好意思咁話條腸減兩歐畀我地,即係我地要畀兩歐。算啦,見佢好慘咁。畀完錢出黎,拉客男又向我地道歉,話減左個兩歐其實係佢幫我地畀左。

哇,如果屬實,佢老細真係好小家。職員之間又冇傾定點樣派優惠畀客,人地成條腸食晒先黎話要錢。我是小人,有懷疑過佢地可能係成班夾埋做戲。但據我所見,我傾向相信佢地真係冇共識,老細狗賤,拉客男個樣真係好慘,明畀人恰。

點解成日埋單都有阻滯。


全黑色的明信片,附上一句‘巴塞的晚上‘,我覺得很有型就買了。
tapas 腸和炸薯。
豆與腸,係因為百度旅遊寫有味餸叫香腸煮豆,但結果百度那款唔係呢款,呢款個豆,同開罐罐頭豆倒出黎冇分別。本來就只有一條腸,係拉客男話可以送多條畀我地,所以呢度就有兩條腸。

沒有留言:

張貼留言