在較大的地圖上查看footprints

2013年10月23日 星期三

Day 40 夏灣拿:夏灣拿大學,城堡Real fuerza,城堡san salvador

坐的士到夏灣拿大學,跟司機說好待會在校門會合再載我們到別處,然後我們就走進大學亂逛了。交通不便真麻煩,去邊都要坐的士。

遇到一位很熱心的該校哲學系學生,主動跟我們講解了很多學校的歷史,又帶我們參觀校園,從他的講解中聽得出他為國家感到很自豪,也喜歡社會主義。佢真係對學校歷史非常熟悉,乃至掛在牆上的一幅畫佢都介紹得頭頭是道,這方面我對他是大欽敬,換轉係我只能向人介紹下學校設施,我點記得每個faculty創辦年份同歷史啊。他說畢業後打算做老師,我也相信他會是個好老師,識咁多野,英文雖有口音也流利,有前途。

然後他帶我們去喝特飲,名字忘了,就是由冰,檸檬,可樂,薄荷和不知甚麼混合而成的飲料,味道一般吧,沒甚麼可樂味。古巴朋友仲係張紙幣上寫左幾句野送畀我地,我地又回贈佢一個香港兩蚊銀,仲咁岩係回歸紀念幣啊,算佢走運。

飲飲下野佢忽然閃左去,然後帶住一包雪茄同一個哲古華拉硬幣返黎,啊咁好送禮物畀我地,點受得起啊,太熱情了朋友。

點知點知佢話只係幫我地買,雪茄同個銀加埋要25 cuc!!!!!!!  啊啊啊?!我地冇話過要買啊?!我地都唔食雪茄要黎托嗎?但佢已經買左返黎仲話冇得退錢,我地個腦又係個一刻轉唔切,畀左錢佢先識同佢講唔要,拗左一陣佢都話冇得退貨換貨,買左就係買左,啊。唔應該畀錢佢,應該話冇咁多錢啊,唉。

知唔知佢賺左幾多?古巴有兩種貨幣,一款係古巴人用既peso,另一款係外地人用既cuc,1cuc差唔多等於25peso,即係佢用25peso買包雪茄同個銀,我地而家要畀返25cuc佢,所以佢賺左25*25-25peso=600peso!!! 古巴五球雪糕先至3 peso ,佢賺左1000球雪糕呀你明唔明佢係賺左幾咁多。仲要岩岩個杯野飲,佢一杯我地兩杯,每杯4cuc加埋係12cuc佢要我地畀埋佢個份!我話我地冇咁多錢,畀左7cuc就走了。

真係一講錢就傷感情,岩岩仲好高興遇到咁友善既古巴人,仲對佢咁高評價,原來最後都只係為錢,雖然25cuc不算很多,大約等於hkd250,我亦明白佢應該都係因為窮先會咁做,但畀人欺騙感情真係令我頹左,然後又搵唔返那個說好會等我們的的士司機,車錢都未畀佢wor,唔見左人既。算了,心情不佳,係條街蕩左幾分鐘就坐車返酒店了。

返到酒店都只係一點左右,又冇wifi冇得上網,用酒店電腦又要錢,唯有係咁睇漫畫,好不頹廢,買咁貴機票黎到古巴竟然大好一個下午匿係酒店睇漫畫。諗落覺得唔妥當,於是三點又重新出發了。

等左好耐先有的士,想出個街都咁煩。去downtown食雪糕,其實味道都係雀巢咁,又唔係特別平,只係見黃翠如同項明生都有食雪糕,所以先口痕想食下。今次個的士司機又係好好咁說好會等我地,畀我地未畀車錢就落車走去佢視線範圍外買雪糕。

成功食到雪糕,心情好了一點,還在路上見到將銀紙攝在胸罩的女人。過往我一直認為將錢放入胸罩這行為是為了減低錢財被偷的機會,但這女人,只有半張銀紙攝在胸罩,還有半張露了出來,那豈不是全街都知她胸口有錢?要搶走那張銀紙不是更易嗎?完全推翻了一直以來我對攝錢在胸的理解。

一直沿著海走,走過兩座城堡就回去了,因為實在太熱太曬,曬到抬唔起頭做人。平時的士多到係佢yap我唔係我yap佢,今次熱到唔想再行卻又搵唔到的士,好不容易上左架殘舊的士,就係我話五六十年代款個d鐵皮車,未坐過想試下。架車真係好舊,行起上黎仲chok 過林峰少少,都係一個體驗。一日未返到酒店一日都唔可以鬆懈,呀的士大佬去錯左另一間酒店,上車前我已經畀左地址佢睇,竟然都行錯路,我已經分唔清佢真唔識定假唔識,我淨係知明明上車前講好車錢5cuc,但落車時佢話頭先走多左路又唔知乜乜物物而家要收10cuc。西班牙文我真係聽唔明,算喇,要錢你拎去,我要下車回酒店對摺了。

古巴又話係共產,d 人要咁多錢黎有乜用?而家根本已經唔係純正共產喇,個個爭生意爭崩頭,搶住做遊客生意收cuc,好資本呀,共產只是傳說,醒下啦老友。

雖然我地已經返左酒店對摺,但今日既事仲未結束。仲記唔記得我話搵唔返講好係大學門口等我地既的士大佬所以冇畀車錢?夜晚佢終於黎酒店搵我地了,佢話等左我地兩個鐘,冇左好多生意。我又再次分唔清佢講真定假,總之我地當時唔見佢架車,係我地眼大睇過龍定佢真係走左就死無對證了,不過佢睇黎都唔係壞人,畀左上車前講好既車錢佢,佢都冇額外多要就走了,算係咁啦。

用左好多錢係古巴,out晒bud,而家只係捱住餓等聽日快d飛返墨西哥,唔係好想留係度。

古巴少年, 你唔好再叫我做朋友了
這包可恨的雪茄

沒有留言:

張貼留言