在較大的地圖上查看footprints

2013年10月11日 星期五

Day 28 華盛頓:白宮,林肯紀念館,越戰韓戰紀念館

夜機四小時去亞特蘭大,之後再轉機兩小時去華盛頓。本來都已經冇得點訓,機上坐我前面條友又仲倒瀉野飲,we 哇鬼叫,一把年紀啦阿姐,倒瀉野姐駛咪叫到撞鬼咁啊。地下濕左我抱著袋睡只好。

好耐未試過坐飛機耳鳴,飛亞特蘭大個程好嚴重,就黎聽唔到聲,耳都痛埋。落機精神不振,去廁所嘔下,其實我係個成日嘔既人但通常嘔完就冇事冇人會覺得我有嘔過。

經過冇機票唔夠訓一系列身心俱疲事件後,去到華盛頓仲要落雨,真係冇心機出去行。

Hostal 老闆好mean,態度一般,人地問佢野佢唔耐煩,答d野又唔夠有用,我夠知有巴士去白宮,幾多號車先得嫁,仲有明明兩個人一齊黎住但又唔編兩張床一齊,又唔係冇位。訓多人房上格真係唔方便。hostel 老闆煮左湯畀大家飲,佢都算有好的時候。

華盛頓比三藩市殘,但較古色古香。地鐵售票機很難用,香港那種按站名買票的方法最方便,但三藩市和華盛頓都是先在圖表看要去的站車資多少,再輸入需要的價錢買票。三藩市那部還好,華盛頓這部真係唔識搞。

去過好幾個國家的首都,都不是該國最繁華的地方,華盛頓也是。

Hostal 隔壁有牙買加餐館,挺便宜,試一試別國風味,很不錯,雞肉非常入味,喜歡這個多於美國菜。總覺得美國菜不變化不大,沙律都是比食材新鮮與否,煲湯又來來去去白湯紅湯,係漢堡可以比一比塊扒,同埋薄餅既新口味可能性大d,但都係中國菜百變屈機,可能我偏坦自己人同埋對美國菜認識不深吧。只係我好奇,我地病左會食粥之類清淡既野,美國菜全部咁熱氣,究竟佢地病個陣係咪都照食呢d?

華盛頓的車站很大樓底很高,很喜歡這種設計的車站。

下雨照樣踩單車,美國路邊總有些單車畀人租,可以踩去其他地方還,華盛頓是七蚊一日。雖然租車設施完善,但單車徑時有時冇,馬路邊又經常路面不平,險象橫生,有待改善。幸好司機們都很禮讓,如果係香港仲唔畀人咇死?

冒雨踩單車到白宮,林肯紀念館,政府仍未恢復運作,只能觀賞外圍。林肯紀念館有點像中正紀念堂。美國實在很多這些紀念館,還有更多更宏偉的建築物,所以我望著白宮都沒太大感覺。

晚上去看冰上曲棍球nhl,雖然唔識規矩但都好睇,就像唔識圍棋都會覺得棋魂好好睇那樣。氣氛好好,華盛頓應該係多人支持ice hockey主隊capital多過nba主隊巫師,我黎得正好,不過太累和太夜,冇睇晒就走。

呢度係我第一次見男廁要排隊,女廁唔駛排既地方。

好痴線,呢個世界太多溜冰達人,溜得唔好,連地都冇得你拖。想起自己中學時有好一陣子想做溜冰場職員,因可以日日免費溜黎溜去仲有糧出,但明明自己溜得好平庸,哈哈,這種是說說就算的妄想。

走到唐人街吃越南河粉和春卷,自從到過越南我就不斷在各個地方想找回越南的味道,這次又失敗了,但也好吃,是香港越南河的味道,究竟係咪我記錯左越南味,點解一直都搵唔返呢個味。很想念越南,也很想去柬埔寨和老撾。

沒有留言:

張貼留言