在較大的地圖上查看footprints

2013年10月22日 星期二

Day 39 夏灣拿:華人街,舊城區,革命廣場,國會大廈

要去古巴了,全球少數行共產主義的國家,很期待,是本次旅程其中一個我特別期待的地方。

之前看黃翠如地平線上,她好像來不及check in,於是我們特意比起飛時間早三個鐘到機場,結果很順利,古巴簽證也輕鬆辦妥,只需在機場候機室的櫃檯付錢就馬上到手(261 Mexican peso )。

其實之前上網睇過,話中國護照免簽證,有香港人試過博大霧唔用簽證都入到境,因為特區護照寫我地國籍係chinese。我就唔夠薑唔買簽證,但夠膽入境古巴時特登唔拎簽證出黎睇下可否闖關成功,結果係失敗,不過就知道左去到古巴個邊都有得買簽證,唔一定要上機前就買好。

同機有中國人,一問之下原來佢地都要簽證,免簽證神話破滅。

跟她們併車去酒店,因為她們住處與我們不同,就約好之後在舊城區centro historic的哲古華拉像等,到時還她們的士錢,但後來我們找不到這個哲古像,只好在舊城區到處逛一下就回去。

有個寫著中國城的牌坊,那邊有些中菜館,亂走時還發現了黃翠如去過的光華報社和太極學校,還真多人在耍太極呢。

可是不太喜歡這裡,沒有之前美國唐人街的親切感,只有很多中菜館的古巴侍應向你兜生意,也不多見有華人出入。其中一個七十八歲來自中山的老伯,千叮萬囑我們要小心,說古巴很多盜賊,還怕我們聽不懂,在紙上寫下“唔好“二字給我們,嚇得我不敢再拿相機出來。但明明聽說古巴是個安全的地方,不知誰是誰非,後來走著又覺得好像沒甚麼,還是到處拍了一下。說起來,老伯十五歲已經來到這陌生的國度,這些年來究竟過著怎樣的生活?太多尋找他鄉的故事了。

在旅遊節目見過的景物忽然活生生在眼前出現,有種'原來真係咁嫁'的感覺。街上都是五六十年代的鐵皮車,好似隨時會跪低咁款;幾乎全城女士的上圍都極豐滿,少女都好早發育;成街都係兜生意既人,包括的士司機,手信店,麵包店,中菜館,睇黎生意好難做,仲有個阿婆係街邊問我要唔要整dreadlock!!!呢度五十蚊港幣左右整到喇啊啊啊,好想整但我呢刻兌唔夠錢手上冇多餘現金畀我咁玩法,嗚啊,聽日有錢個陣再有人叫我dreadlock而又唔貴的話我實整啊。

街上有各種唔同既的士: 馬車,人力車,鐵皮車,仲有正常樣既的士,唔知點解咁多疑似本地人都坐人力車,唔通好平?但每次都見d車伕好似就黎踩唔郁咁款。

見到d巴士架架都好逼人,款式又係好舊,仲好殘,甩晒油仲有鐵銹。

外地人用的古巴錢CUC同美金幾乎一比一,好貴,不過物價冇美國咁高。

只有的士一樣交通工具去到我下榻酒店,好肉赤。

黎到古巴,真係好似回到過去,周圍d野都好幾廿年代,新奇有趣,聽日繼續探索。

沒有留言:

張貼留言