在較大的地圖上查看footprints

2013年10月5日 星期六

Day 21 台北:野柳,金瓜石,九份,基隆廟口夜市,五分埔

忽然發現自己已經冇乜台幣,經過一番精密計算後,結論還是得去兌點錢。

離開農場時阿伯給了我一袋百香果,正好可以做我的免費早餐。

十點出門,台北車站兌錢,再搭車去野柳,上車都已經十一點,去到野柳已是十二點。

還記得小學中文書其中一課是關於野柳,這情意結令我更想去看一看,當年去台灣沒時間而且友人說野柳的石像乳頭她沒興趣...好吧本來我完全不覺得那些石跟乳頭有任何一部分相似,但我實地視察過後有點認同...好像豬和狗一類動物的乳頭... 真是他媽的可悲, 我竟然覺得石長得像乳頭. 另外石也像月球表面,這說法應該比乳頭之說正常一點。

著名的女皇像沒想像中震撼,好細,而且還被圍了起來不能靠近,拍照也要排隊,真沒趣,不過有其他不用排隊的地方也能把女皇頭正面拍得好。

有些石的名字好像太刻意,甚麼菠蘿包石,粒粒石都係咁既樣嫁啦,不如我幫d石改個名叫饅頭石,奶黃包石,大把名堂大把噱頭。

兩點三返去等公車,兩點半有車回基隆,三點到基隆等左陣車去金瓜石,坐車途中落狗屎,去到金瓜石已經四點四,冇雨。

聽到有人話最遲四點半入場因為五點收,我才想起景點係會有關門時間,黎之前沒想過會有太遲到達的問題。即刻衝入去第五礦洞,是以前用的採金洞,唔錯,感覺有點像板門店的地道,可能地道都係咁上下樣,但板門店那個更窄和更陰森。

極速行完礦洞便衝入博物館,都係講金,有舊好大既金擺係度畀人摸。本來諗住黎食排骨飯 因為友人食過話唔錯而我又順路,不過我去到佢已收檔。

唯有去九份搵食,諗住食完就行山,九份隔離有條登山步道上基隆山。九份多人多到癲,逼到畀人推住行,行左一陣又冇賣排骨飯的店,因為好想快d離開多人既九份所以求其食左古早味丸,都係豬肉丸咁。呢個所謂既午餐,成五點半先食,我一個人旅行的生活真是很糟糕。

逼完一輪出返黎已經唔多想行山,加上行完可能太晏就作罷,此時正好開始天黑,順道睇下夜景,是尋晚韓妹介紹的,都唔錯,但又唔覺得勁靚。

回基隆,去夜市,這裡賣飯粉麵扒肉圓棉花冰之類要坐下吃的東西比較多,小食不算多。昨天台妹說營養三文治是很受台灣人歡迎的夜市小食,就是炸包夾生菜火腿鹵蛋,味道不錯。

水煎包,一便宜(twd10),二未食過台灣的,三有人排隊買,反正我有空也排排看,個個都一買就買幾個,得我要一個。餡都是菜,冇乜肉,正常煎包味,以前在大陸吃過更棒的。

排骨米粉,想食排骨既慾望已被勾起,食唔到不罷休。

連吃三樣飽肚野,輕易飽肚。超級無定時無定量。

回松山,特登唔去平時個出口,試下由另一個我認為岩方向既出口出,結果錯了,但原來呢個出口係連接出名多女女去掃平衫既五分埔。好大好多舖,開到好夜,十點都未收,我冇行晒,覺得款式一般。

回旅館跟一個台灣人聊天,他是地產從業員,但是他卻不給自己找個房子,在這旅館住了一年,但他又覺得這旅館不便宜,可是他沒多談他一直住這裡的原因,好像說住慣了省得找。台北樓價好像跟香港差不多。呢位台灣人睇好多香港電影,佢講得出好多香港地方名,旺角,銅鑼灣,佢仲知九龍塘有時鐘酒店。

野柳
九份
基隆廟口夜市

沒有留言:

張貼留言