在較大的地圖上查看footprints

2013年10月20日 星期日

Day 37 墨西哥城:太陽月亮金字塔,瓜達盧佩聖母大教堂

去chinatown,不覺有甚麼中國店舖和中國人,只有一兩間中式餐館。

找不到旅行社,還未買到古巴機票。

去太陽月亮金字塔Teotihuacan ,地鐵和旅遊車上有人賣小食和抱著結他自彈自唱賺錢,呢件事真係好南美。仲有d車一停紅燈就會有人係車間穿插賣小食賣報紙賣藝,秘魯都係咁。

冇買票就入左場睇金字塔,太爽了
冇想像中咁大面積,太陽金字塔都幾高好多級樓梯但我見慣世面(?!)難唔到我既,呢度都唔夠泰山十八盤咁斜,但不停提腿拾級而上都幾要命,希望聽日唔會腳痛。登金字塔而小天下,究竟要幾厲害既一個文明先可以以當年技術建造咁大型既金字塔?仲要對神明好虔誠先至有心機起咁大個祭壇。不過馬雅建築好像比印加粗糙。

有班黎參觀金字塔既中學雞,成班弟弟爭住黎同我影相,我果然係萬人迷,哈哈。

教堂Basilica de Guadalupe,三個教堂並排,其中一個斜斜地,唔知會唔會終有一日倒塌,另一個好似舉行緊佈道會,好多人睇。告解大排長龍,咁多人要搵神父。

睇完教堂忽然下大雨,跳進餐廳避雨順道用膳,同侍應繼續係雞同鴨講,幾好玩。

搭地鐵,一開門d人就爭住逼上車,我心諗,哇,駛唔駛呀。我作為香港代表梗係乖乖等人落晒車先上車啦,就在我上車之際,車門竟猛力關上,好大力度咁夾左我一下,唔怪得d人咁心急要逼上車啦,痴線,車門勁快關門。被夾後我發現全車廂人都用極度關切既眼神望住我sosad,足足望左一個站。剛巧我搭一個站就到站落車,希望佢地唔好以為我因為太羞家所以落荒引逃吧。

最後就係剪頭髮,曾經在越南剪髮覺得很好玩,之後就一直找機會再在旅途上剪髮,今次留住長頭髮咁耐其實係為左黎墨西哥整個dredlock頭,可是太貴,要800 peso ,那只好剪剪髮就算,60 peso, 剪左三四寸,而家頭髮都不過肩,就係要大幅度修剪先夠有趣。剪髮阿姨也是個很友善的人呢。

墨西哥比美國有趣多了。有著到lolita咁既拖地姐姐,又有好多努力洗舖頭門口位洗到成地泡既阿哥,仲有笑meimei用奇怪跑姿在麵包店內慢跑既姐姐,垃圾車一邊行一邊企係垃圾車尾聞住垃圾味位都冇得坐好似好慘但仍然談笑風生既一班阿哥,無啦啦笑住同我講左句唔知乜野西班牙文意思疑似係“等過馬路駛咪企咁出呀屌你“既司機,長期開住窗既地鐵,檔檔都賣風月報既報紙檔,有觀星隧道的地鐵站,味道介乎豬扒,火腿,午餐肉之間既煎豬扒。太有趣了,墨西哥。

1 則留言:

  1. 唉,你錯過左睇Guadalupe聖母奇蹟塊布喇,d人排隊唔係搵神父告解,係睇聖母顯現的奇蹟(也是我叫你一定要到這裡的原因),重心放錯了呀 =0="

    回覆刪除