在較大的地圖上查看footprints

2013年10月4日 星期五

Day 20 台北:印尼一條街,袖珍博物館,花園夜市,饒河夜市

離開農場,又回到鬧市,早睡早起的健肝好生活結束了。跟阿伯阿姨說再見, 唔知第日仲會唔會返黎搵阿伯呢。

坐火車途中見到有間幼稚園叫皇宮幼稚園,外形真係城堡咁款。之後見到有間店名叫上仟人髮型屋。

輕鬆去到旅館,真係幾抵住,多人間七十幾蚊港幣,近松山火車站和饒河夜市,地理位置很好,不過房間收唔到wifi,要出去交誼廳先收到。

約了台妹,先去台北火車站對開的印尼一條街,是之前在新聞見到的,不過好似假日先多舖開,我地去到得兩間有開。食印尼炒飯,唔錯,間舖入面仲有得唱k(印尼歌),仲要真係有人唱緊。

她說天仁茗茶的奶茶特別好喝, 我們在台北車站買了, 果然不錯, 特別有茶味. 下次來台灣也要喝.

搵公車站,台妹行錯路,之後仲陸續有來,哈哈。

同一號公車,一分鐘黎四架,哇,駛唔駛呀。但結果我上個班車係多人到冇位坐。

落車行去袖珍博物館,佢又行錯了,佢好依賴手機gps但佢個gps唔多準(Nokia windows phone 注意)。

博物館幾好睇,估唔到係商業大廈入面。又有個d蓋章簿賣,但真係幾好賣,低成本,係一個商機。

行去地鐵站,又行錯方向了,忍唔住取笑佢,次次條路都係二揀一但佢每次都揀錯。

花園夜市,搭左好耐捷運去到竟然冇開。
改去饒河夜市,唔錯,我幾鍾意,小食款式也多,有幾檔都擺左d龜同青蛙係度養,挺有趣。

分別的時候到了,應該會再見吧,台灣咁近香港。

與同房的韓國女孩聊天,佢普通話非常唔錯,仲識睇簡體字。佢gap year黎台灣working holiday ,在附近餐廳返工,時薪110,返10-3,幾個鐘,夜晚就係我地住既旅館返工,打工換宿,所以佢住係唔駛錢,佢星期六仲上門教韓文,時薪500,真勤力。另外有個韓國男都係呢間旅館打工換宿,但佢唔識韓文只會英文,好似話係加拿大長大。

當晚旅館好多人一齊去晒夜店,據說係有個香港人第二日就開始環島所以請大家飲酒。我唔鍾意嘈吵的地方,沒去。

沒有留言:

張貼留言