在較大的地圖上查看footprints

2013年9月30日 星期一

Day 17 歸隱田園的農場精靈 13

如果你問我仲想唔想做農場工我認真答你我唔想。 自從做過農場精靈,我重新評估自己level,係lv -100。慢,冇力,唔踎得耐,唔鍾意昆蟲。
係,我以後唔會再妄發豪語話自己愛自然,真正愛自然係唔應該介意塊面撞落蜘蛛網同埋劉明一身蟻,我唔驚昆蟲但肌膚之親可免則免。有d野真係眼不見為乾淨,所以我而家唔會四圍望。之前仲諗呢度d昆蟲生物多樣性咁豐富,但未見過有蟑螂,原來都係有,今日廁所見到兩隻。

黎之前都預左辛苦又有蟲,都仲係要黎,未試過既野都係要試下。

早上除草,成個人沒入七里香灌木群中,好多蚊。之後挖洞,未來種百香果用。今日我既大陸蹲好似持久左。

下午阿伯去送茶,擺我一個人係百香果園收果實。打算佢返黎前收晒,大成功,冇野做於是將果實擦亮,為方便也稍微分了類(分開靚,普通,爛)。

阿伯最後四點半先返,佢好驚訝我咁快收晒果仲分埋類兼擦左一堆,哈哈哈。

然後是繼續挖洞。

阿伯有樽自製水,敏感時(例如被鏟草機的草噴到)往身上噴噴就好了不癢了。材料一公斤果皮(乜果都得wor),一公斤黑糖,十公斤水。

最後兩日,努力耕埋佢。

睇返自己blog,我竟然日日都打左咁多字,我冇電腦,全都用手機打,不容易啊,好習慣要繼續,雖然全部都係臨訓前趕住打完去訓,都平鋪直敘兼混亂(其實以前打xg都係咁混亂,哈),相信得我一個會覺得好睇,希望遲些有機會重新整理做有主題的文章。想起友人引用三毛的話:要儲,要蘊釀。



隻蛙咁隱蔽都畀我發現到。好似叫白頷樹蛙。

沒有留言:

張貼留言