在較大的地圖上查看footprints

2013年9月17日 星期二

Day 3 台中:紙箱王 高美濕地 逢甲

下午才有車去高美濕地,所以早上懶洋洋。

旅館對面就是紙箱王,幾得意,比想像中大,有露天庭園,裝飾品都是紙造,即係不會被雨淋壞啦,厲害。

牛肉麵檔的老伯愛書法,店裡牆上都是他墨寶,臥虎藏龍。阿姨很好人,叫我路上小心。

乘車到了清水站,以為要去火車站那邊轉公車,原來是去公車總站才對,害我走了很遠路。但感到清水人很熱心助人,我只是問路冇幫襯,但人人都笑著回答。

搵完一輪當然錯過了三點四的車,搭四點四那班, 遇到香港男。一睇就知係香港人:print 晒資料,穿havaianas拖鞋。
諗住落車後就同佢講, 如果唔想一齊行可隨時出聲唔駛怕醜,點知落車佢第一句係拜拜。

高美濕地是好地方,有風車,可以行落濕地,唔吉腳,泥也幼滑,不黏腳。男女老幼落水浸下腳行下玩下影下相,開心的地方。喜歡順著風向流動的水,感覺時間在推移,好大風好似fast forward 。

無聊就開始自拍,拍拍下見返香港男。又繼續自拍,拍拍下見到同旅館的馬來西亞男和香港女結伴同來,他們包了的士,每人一千(去了彩虹眷村(山長水遠去到勁快睇完,十五分鐘),鹿港,高美濕地,一中)。

等車走又遇香港男,一起坐車吹水。佢話台南鹽田冇乜好睇。原來紙箱王係一個景點,佢特登坐車去睇,點知得咁細(同我相反,我見係旅館對面便去看一看,沒期望反而有驚喜,但又未至於要特登去睇既地步,唔影相五分鐘睇完,哈)好似話台中的士起標一百蚊。

搭車時見到靜宜大學旁有極大型的夜市,像香港花市般,有機會去看看。

又去逢甲,真係好大,野食多商店多,我喜歡這裡,但究竟呢度的學生係點樣可以讀到書?
回旅館跟馬來西亞男聊天。佢識五種語言,福建話都識。馬來西亞人平日溝通係全部話撈埋黎講,有點像香港中英夾雜。有d term已經撈到佢都唔知係屬於邊種話。fresh grad 人工約港幣六千,兩層排房港幣二百五十萬。佢地中文課本都簡體字,有些報紙繁體,所以不讀報未必會識繁體。馬來西亞都用hea呢個term。台灣人不喜歡馬英九,馬來西亞人不喜歡現任政府。馬來西亞家長“驚輸“(一個term來的),就是跟香港家長一樣,怕孩子輸在起跑線,坊間很多補習社,又有甚麼記憶法班,跟香港很像,他說新加坡家長催谷得更勁。他也有看tvb,又聽側田,張學友,古巨基。他說馬來西亞冇乜戲。有個馬來西亞演員叫黎明,阿婆來的。

趁記得寫低先,台中公車首八公里免費,好抵搭,坐成半個鐘都仲係免費。不過下下都成半個鐘先一班車。

沒有留言:

張貼留言