在較大的地圖上查看footprints

2013年9月29日 星期日

Day 16 歸隱田園的農場精靈 12 休耕去集集 水里

阿伯和阿姨去有機農戶聚會,所以是日休耕。從二水去集集。去到剛好走左班車,要等成個鐘之後先有佢地二水好似冇乜好行,行左一陣。

火車沿路風景不錯,都是田,諗下人地花左幾多工夫先有塊咁靚既田畀觀光客睇。

一到集集先食香蕉酥,炸菇,炸香蕉皮。蕉皮都拎埋出黎炸,好有生意頭腦,又低成本又有噱頭,鹹鹹地唔覺係食緊蕉皮。我食過的奇怪食物list又多左香蕉皮呢樣野。去未去過既地方,食未食過既野。

五十嵐的芒果青茶少糖味道真係唔錯,青茶裡有舊芒果雪葩。

飲完食完想食既野,開始踩單車。我揀單車店既方法唔係格價而係以貌取人。有個向我兜生意的叔叔有笑容好禮貌而且個樣係我鍾意既類型,即係我中五班主任個種樣,戴眼鏡的瘦的好人的樣,就揀佢。

紙箱王,這已是我本次旅程去過的第三間紙箱王,每次都係咁岩經過見到。

武昌宮,921地震遺址,見到堆瓦礫諗起之前去四川汶川地震遺址。d人黎呢度主要係行對面市集,佢地係遺址影張相就當睇左。廟畀兩邊市集夾住,好唔清靜。有免費山粉圓和綠豆沙,個個爭住飲,真係好唔清靜。

有善心大嬸主動揼水畀我洗手。

食越南雞河。自從去完越南好想搵返那味道,但在香港仍未找到,希望可以在台灣找到,台灣以前都幾多越南人嫁過黎。呢碗河,湯底只有鹹,不是這味道。開始想其實係咪我記錯那越南味,為何都找不回。

去集集隧道,上坡路,好難踩,之後有落坡,去綠色隧道,但踩了一會都未有牌寫住到左未,我估到左掛,兩旁都係樹,綠樹林蔭應該係啦。唔想再踩,因為有咁耐風流有咁耐折墮,而家下坡即係回程上坡。為左唔想踩太長的上坡路,於是再踩一陣就回程。咁既腳力如何環島呢。唉。

回到市中心,見到有肉圓檔,想起某友人曾說肉圓好好味,我就試一試。幾特別,估唔到係咁既樣,味道不至叫人難忘但係幾好食。邊食邊看火車時刻表才發現下班車就到,如果錯過要等成粒鐘。趕快食完衝去交車走人,搞到辣親嘴。

成功趕到車,去水里,行菜市場,似香港,室內似香港市政大廈的街市,室外似北角街市,有賣衫有賣菜 。室內有很多空置的檔口。繼上次台中見到豆腐檔賣蜆後又一新發現:魚檔賣鵪鶉蛋。行行下離遠見到豬肉枱上有隻牲口,大驚,台灣都興成隻豬原隻擺上枱?行近先發現原來係隻大狗爬左上豬肉枱訓緊覺。

睇下條河。河邊有人full gear釣魚,香港既河邊釣魚人士大部分都係街坊裝。

火車車長會叫人讓座。其實唔明點解要車長行黎行去問人要唔要補票,乘客落車後搵站職員補唔係方便d?

話說其實如果去集集線濁水,水里呢d非熱門車站,可以輕鬆逃票,冇人查,不過我有買票,哈。在台灣不好意思逃票。

聽說車埕也很值得去, 有機會再去吧.

是日喝了很多飲料,在香港都不怎麼愛喝貢茶之類的東西,覺得飲半杯已經好濟,可是來到台灣就老是很想喝,拚命喝,喝很多都不覺濟。旅行特別需要拎住杯野邊行邊飲,對我這種不找到合眼緣的店就不吃飯的人來說是續命妙方。台灣飲料又便宜,即使肆無忌憚的喝也花不了多少錢,之前在韓國真係唔敢咁放肆。另外台灣飲料選擇也超多,冬瓜茶,冬瓜綠茶,冬瓜紅茶,冬瓜青茶...喝進口裡我覺得都沒大分別。


白痴,張相竟然影到手指而不自知。
用宏偉來形容自己還真不謙虛。

沒有留言:

張貼留言