在較大的地圖上查看footprints

2013年9月27日 星期五

Day 14 歸隱田園的農場精靈10

早上去茶園拔茶苗上的花蕾,因為茶苗就死個陣會想開花散播多d種子置諸死地而後生,為左唔好畀佢開完花就死,所以拔晒佢d花蕾等佢冇得開花。

牽牛花呢d爛藤植物,成日kiu住晒d茶苗,用左好多時間慢慢解開佢,呢個時候真係好怨恨個d生命力強既植物,如果呢塊田係種牽牛花一定會好成功。

應該不用再翻土了,因為我和台妹本來就挖得慢,而家得返我一個,應該都挖唔到幾多sosad。

下午繼續拔花蕾,以為爭少少好快拔完,點知拔左個半鐘,頂,已經無間斷咁拔都仲係個半鐘。如果出摩打手應該會快少少但維持唔到好耐所以其實都應該係冇用,都係要有好腰好腳先得,但目前我冇,呢幾日之內都應該唔會有,唉。

之後將咖啡樹的幼苗移落大d既兜。移左幾棵阿伯嫌我慢唔駛我移,佢自己黎。嗚。一要大陸蹲我戰鬥力又大跌,唉。我負責搬移植好的苗,一次搬兩個,比想像中重,有次不小心拿不穩跌了,泥土四散,立馬蹲下徒手執泥企圖扮冇事,耐何泥已散根本拾不到,徒勞無功只好拿著那兩個冇晒泥的咖啡苗回去說不小心打翻了。真是每天都幫倒忙。

然後提著載滿水的水桶去澆水,又是他媽的重。認真地思索如果我去working holiday 仲應唔應該搵農場工,虧人如我根本做不來,我可以讓自己更認真但氣力這東西並不是我集中精神就會蹦出來的,沒氣力我想勤快點也有心無力。這事實真令人沮喪。

晚上去附近夜市,吃雞屁股,喝很久沒喝的杯裝飲料,還有看小孩打機。好像只有小夜市才會比較多射公仔,拋鐵環,撈金魚,街機這類東西,我只在福科和名間鄉這兩處的小夜市見過,挺不錯,很熱鬧。細路都可以打呢d十六歲先可以入機鏟舖打既機,正(雖然我都係細細個就係樓下茶樓打機房玩過),就是300 in 1那種很舊的街機,倒如kof,sf, 吞食天地,洛克人。見有個細路打機打到唔忿氣係度鳩叫,佢用台語鬧左一大段,唔知佢講乜。

這兒還有很多賣衣服的攤檔,還有賣比薩,壽司,菱角的檔,挺特別,竟然賣菱角呢。今晚又試奇怪組合飲料:西瓜牛奶,就是西瓜汁加了少許奶的感覺。我去旅行經常周圍試食奇怪野,當年去台灣,冬瓜茶係香港仲未興,我當時第一次係士林見到覺得佢係奇怪組合系列,點知一試即愛上。今次則有雞屁股,味道不錯,香港極少人食雞會食埋屁股,台灣人就拎呢樣廚餘黎燒到香口,咁又有人食,又搵到錢。

見到阿伯養的狗,離遠見到個飯兜已經頭搖又尾擺,對眼楚楚可憐咁望住主人,仲要睇主人面色,等一聲令下先食得。日日都係咁,唔知隻狗對自己咁樣既生活有乜睇法。

在田裡拍死了好大一隻蚊。
我都明大家都係搵食,只要佢唔好係我視線範圍揚黎揚去同埋係我耳邊wunwun聲,我由佢咬。 但我出晒warning letter 畀佢,又畀佢咬左三下,佢都仲唔見好就收,係我眼前飛左飛右,咁我唯有出手。千萬不要因為人家給你一點甜頭便放肆,否則你的下場只有死。

究竟要有幾深厚既功力先可以shock爛一隻g shock

沒有留言:

張貼留言