在較大的地圖上查看footprints

2013年9月18日 星期三

Day 4 台中:台中都會公園 大肚山 福科夜市

其實我有完美行山路線:新烏日開始,學田山,王田山,大肚山,竹坑山。但本人再次懶洋洋遲遲不起床,結果改為只去大肚山,就在住處走上坡就是。一直沿著馬路走,所以不太算行山,走了個幾鐘終於到台中都會公園。

公園好大,幾乎冇人,驚喜地有觀星台,是畫滿星座的半球體,這裡晚上應是觀星好地方,但設計有點古怪,到處都是或豎立或倒下的大石塊,感覺像圓明園廢墟。
有班家長帶小孩來玩水,很歡樂。

走過公園繼續上斜,根據谷歌地圖再往上走一下就是大肚山頂。不停行左近三個鐘,前面都唔似有山頂,其實呢刻我已放棄左上最高點,只係想搵個似觀景台既野,眺望完遠景就打道回府,可是找不到。沿途都有d位視野都過得去,算收貨吧,反正整個地區包括都會公園都是大肚山範圍,算去左啦。

成朝冇食野,又餓又累之下我竟然捨得係都會公園twd260食個雞腿飯,不過又有湯有生果有甜品有野飲,算係咁啦。

回程想睇下公園入面有冇視野良好既地方, 但兜左好耐都係冇。都幾多人跑同踩單車上斜,原來呢邊都唔係咁人跡罕至,只係我今朝太早。

五點半回到旅館,好早。諗下今晚個餐點解決.
靜宜夜市今日唔開,逢甲又已經去左兩晚,一中聽講完全不及逢甲。定係去附近求其食。雖然唔多想去太遠但最後打算遠征一中,未去過。一下樓就見到旅館老闆,他就用機車車我去附近的福科夜市了,正,車埋我去,又近又未去過,行去又遠,等車又耐。

第一次坐機車,好爽,我認真考慮考個機車牌,working holiday 揸,或者環台,爽歪歪。想好似等一個人咖啡的李思螢咁型,哈。
同老闆和老闆朋友個仔(一歲半)行夜市,福科夜市好平,唔錯,是平民夜市. 老闆推介雞屁股串燒,幾滑,好似雞髀肉。買回去吃。

有新來的住客,德國人,學左一年中文,識講國語,講得好過我sosad。

明天要check out 了。

沒有留言:

張貼留言