在較大的地圖上查看footprints

2013年9月26日 星期四

Day 13 歸園田居的農場精靈9

一眼就被看穿是不做家務的人,我看起來果然是很笨。可是我明明也挺有煎蛋的經驗,但被人問你是不是從來沒拿過鑊鏟,真係咪話唔沮喪,我咪又係咁煎隻蛋,只係唔知人地屋企慣用咁多油姐,捉到老鼠咪係好貓囉。

加上我的普通話一整個就是糟糕,經常聽唔清人地叫我做乜。今天去百香果園收果實,阿姨指著某處叫我去收那兩行,因為果園有好多行,在我角度看她是在指另一行所以我就去收啦,後來阿姨說我都沒收到時我才知道原來我收左隔離行。噢我收了旁邊那行,我說,但阿姨唔知有冇聽到,自顧自地在說,呀這地上還有,這裡還未收。

啊,她該不會以為我是因為收得求其所以收完好似冇收咁吧,嗚呀。

然後第二次她指住某處叫我收,我也指向那處確認道:是那邊那行啊?阿姨還說是。結果我又係收左隔離行, 嗚啊。

這情況就像玩mc killer, 你明明指住要殺阿明,但mc角度睇就見到你指住阿明隔離既阿強,結果阿強就死左喇。

第三次我問完再問終於去到正確地方收,不過這應該看起來很蠢吧,同一樣野錯完兩次仲要問多兩次先做到。嗚啊。

要努力睇起黎機靈d。

收完果就坐左係個好撚多蚊既地方擦果實,要擦亮些看起來美觀點,一粒果由種子到出現係街市畀人賣,真係好多工序。

蚊聲真係好煩,而且明明我已經係長袖衫褲,但蚊都照咬到。

之後返去挖百香果肉,覺得自己快左。

講返上午,係洗bb墊同挖百香果肉。

今日冇挖土。

仲有六日咋。

沒有留言:

張貼留言