在較大的地圖上查看footprints

2013年9月23日 星期一

Day 9 歸隱田園的農場精靈5

話咁快已經打工換宿第五日

今日冇落雨,又去茶園翻土。上午四個鐘,下午兩個半鐘(挖挖下落雨所以早左收手)。

真係唔係你諗到咁易拎個鏟仔挖挖下就得,呢度既泥好實,要用小耙(槌仔咁大)一下一下鑿落去,識借力就梗係又快又慳力,不過我都仲摸索緊,已經好過第一次嫁喇,但都仲係好很慢,踎住係度幾個鐘腳痛呀嘛,搞到我戰鬥力大跌。始終大陸踎對我黎講都仲係挑戰,你地成日鄙視個d踎係度既大陸人,人地不知幾好武功,踎低都係一項技能唔係本能。都係個句,我已經好過前日,但都仲係未踎到好耐。

哇大髀而家陰d陰d痛,一發力提腿就身都側晒。仲有冇諗到連條腰都出事,彎腰彎得耐個陣痛感會突然滲透直達患處,我而家想為五斗米折腰都要諗過。

食完晚餐幫忙包裝百香果,批貨聽日會賣。兩斤先至賣到twd100,有機都咁平,直情同農藥貨睇齊。阿伯話冇計,賣得貴又冇人要,有機貨賣相又冇農藥貨咁靚,始終唔落農藥係會多點菌,搞到d果皮外表一撻撻,但係唔代表壞,都冇影響到果肉。但d人揀生果梗係鍾意揀樣靚既,有機又貴又唔靚仔又唔係潮流興,生意難做。

有機耕作真係難過經濟耕作好多,如果你隔離塊地係落農藥咁你就好大機會拎唔到有機牌,因為一定有農藥會污染到你個邊。而且經濟耕作落一落農藥,乜都搞掂,d 植物生得又靚又快,有機就要搞好多野先做到同樣效果,可想而知化學野食落肚幾恐怖。阿伯堅持唔用農藥,因為一落農藥塊地就會壞,始終地對農戶好重要,簡直係佢地命根,佢地好會愛護塊地,但當然都有人賺錢至上所以落好多農藥。之前阿伯試過租田畀人種,結果條友搞壞左塊地,阿伯好嬲,從此唔再租畀人,寧願空置都仲可以養地,地一壞左想再養返好就非常難。畀人搞壞既就係我去挖個塊種茶既田,d 茶苗種左成年都仲係細細棵。 阿伯話養過好多次都養唔大,就係因為塊地唔夠好。

阿伯有十公頃地(好似係),有些地還在荒廢中,因為得佢一個搞唔到咁多,當養下地畀塊地休息下。有種百香果,茶,木瓜,咖啡,肉桂,柑桔,檸檬,茄子等,太多,忘了。

沒有留言:

張貼留言