在較大的地圖上查看footprints

2013年11月18日 星期一

Day 66 布宜諾斯艾利斯:七月九日大道,五月廣場,puerto madero碼頭,florida步行街,河床體育館,中國城

七月九日大道是世界上最闊的街,果然很闊,過馬路過幾次先去到對面。是條很繁榮的街。

五月廣場,有座粉紅色的博物館,主題應該是關於五月革命,可是只有西班牙文看不懂。

Puerto madero 碼頭,貴價地段,工商銀行office都在此。河邊有很多不太貴的高級餐廳,還有好像是中國人開的自助餐店,似乎阿根廷的自助餐店很多都是中國人的地頭。

Florida 步行街,都幾好行,好多食店,體育用品店,又有戲院,都幾平民。整條街都是黑市兌錢的人,雖說黑市,但他們看起來大都只是普通市民,有些是附近的商戶,會帶你去他的店裡兌錢,也有些直接就地在自己銀包裡拎錢出來跟你兌,也有些會帶你上樓係某間乜都冇既房度鎖埋門秘密同你兌(其實兌個陣都驚驚地,佢門都鎖埋wor,不過前面都有人兌緊錢,應該冇事掛)。我三樣都試過,因為同佢地兌,匯率好好多,官方係1:6,同佢地兌可以兌到起碼1:9,有些還高達1:9.8,咁兌法d錢見駛好多。

後來得知人們肯以這麼好的匯率跟我們兌美金, 是因為阿根廷PESO與美金脫了勾, 他們想要多點美金保值, 

來到阿根廷是應該看場足球賽的,感受下群眾的熱情。行左好耐先搵到河床體育館,但周圍封晒路,埋極都埋唔到去體育館門口,踢場波都封晒路,真係好大陣仗。

終於搵到入口,但搵唔到邊度買飛,係附近流連左一陣,終於有賣黃牛飛既人埋黎兜搭,二百蚊一張飛,又唔貴wor,官方售價好似成五百的。

六點先開波,d 人四點已經入場,好神心。細個睇電視,見阿根廷聯賽d觀眾係狂dum野落球場,個場d垃圾係多到冇理由仲踢到波。而家冇呢支歌仔唱了,我入場時要畀女保安摸身,佢仲dum左我支水,場內飲品都只可用發泡膠杯裝。不過d人仲係會掉d紙落球場。

個場都唔full,畢竟呢場只係普通聯賽,但氣氛都好好,d 人著晒波衫,又有人打鑼打鼓,成班人一齊唱歌。不過露天場真係好撚曬好撚曬,曬到在場的男士們除晒上衣,曬到我就黎張不開眼看球賽,曬到我對本已曬壞了的手出水泡。球迷要有排除萬難既決心先至會坐係呢度支持自己心愛的球隊,我尊敬佢地。

但係河床呢隊波真係好廢。個波搓極都唔過半場,仲成日後傳畀龍門,連開角球都開返去自己半場,我爭d以為波其實係咪要咁樣踢。但係河床又好符碌咁開場冇耐就入左一球,全場開心到企晒起身。但係呢場波實在太悶,兩隊都毫無進攻意慾,河床個款直情係想帶住一球拖到完場,連在場球迷都忍唔住向主隊喝倒采。

半場打成一比一,睇個勢河床都唔似會贏,我驚如果河床輸波d人會暴動,加上場波悶出鳥來,所以我地都係走先。事後查返,河床輸一比三,屌,主場都輸。以前河床是阿根廷勁旅,而家淪落至聯賽十六七位(全個聯賽先得廿隊定廿一隊),情何以堪,但都仲有咁多長情球迷支持,都可謂得天獨厚。

去河床附近的中國城。次次中國城都係市中心既,唯獨布宜既中國城咁鬼遠。

中國城都幾多食肆同超市,在超市買了久違了的綠茶和菊花茶,然後去中菜館吃飯:串燒,水餃,蕃茄蛋湯,水煮魚。嗯,都係最鍾意食中菜,無論外國野幾好食,我都唔會想餐餐食啊,只有中菜我是餐餐吃都不會厭。人在外還是山長水遠來吃中菜,真犯賤。去得太耐旅行,好想返香港啊,好犯賤好犯賤。

病好了很多,布宜果然是個好地方。


河床雪條

沒有留言:

張貼留言