在較大的地圖上查看footprints

2016年10月21日 星期五

Day 5 河口湖, 富士急, 鎌倉, 江之島

睜眼,望著陌生的天花板,吸一口異地的空氣,確定自己仍在日本,安心了。早起的我和瘋先去來一個晨浴,泡在無人的露天風呂,微風輕送,望著遠方,又啟動冥想模式。


回房,瘋正獨坐窗台前唔記得食緊麵定飲緊茶,那背光的身影是一絕,剪影的你輪廓太好看,加上身處和式房間,完美演繹茗閒情的感覺(冇影低喎BYE)。遙望屋外樹影湖泊,頓覺內心穢垢全消,心靜如止水,俗事全部拋諸腦後。




吃茶喝麵,屙屎,啟動廁所的洗屎忽功能,啊,這是凡人能享有的生活嗎?每次按下洗屎忽掣後,忍不住收緊括約肌,究竟這陌生馬桶預設的水溫是暖是冷,水力是剛是柔,都要待到噴水一刻才揭曉。那種又怕又期待,坐立不安的愛,太令人上癮。

not bad


向富士急進發,難得今次一班人來,去遊樂場最適合。自駕遊真好,去downtown以外的地方都方便,又便宜,而我這負責做乘客的,更可以肆意腦殘,任由保母車管接管送。離開河口湖時才發現河口湖很美,平靜的大湖,背後是安靜的大山,感覺像瑞士,好想在那裡耗一個午後。太遲才發現河口湖的美好,今次又冇時間,又留條尾巴。


來到我好撚驚好撚緊張的環節--號稱史上最長最恐怖的富士急鬼屋,900m路徑,60分鐘以上的體驗時間,我人愈大膽愈小,但又要驚又要玩,人就係咁矛盾(菸)。




鬼屋佈局劇透注意。
鬼屋是一幢兩層高的建築物,要整幢走完才能重返人間,唉痴撚線咁撚大間,我的人生可能要到此為止了...掉那媽頂硬上...


入屋,先坐下看短片,我們剛巧坐最後排,身旁的舉不停向後望怕有鬼,害我也心緒不寧疑神疑鬼。然後有個影相位,快門按下一刻會有好大聲的怪聲,嚇到我鳩縮咁樣的一刻就被capture!屌,這設計好撚仆街。不過由於我高聲鳩叫,竟達到了尖面效果,日本人真係設想周到,世上有甚麼是他們不能掌握的?地球好危險!



我們四人行,除了領頭的瘋,其餘人士皆甚恐慌,以人形蜈蚣的姿態碎步移動,本人深切體會何謂草木皆兵杯弓蛇影風聲鶴唳,每次(疑似)有風吹草動即刻鳩叫!終於,出事了!真係有鬼!人形蜈蚣光速解體,鳩叫聲中各奔前程,蓮仆倒了 (佢話feel到有條仆街推佢),倒地的他不但無人理會,還要目送我們的車尾燈,完美演繹大難臨頭各自飛!丫丫丫~~~~由街尾跑到街頭,跑到去梯間位置算是達陣,鬆一口氣。唉吔慈愛的父啊,雖然我不敢說廿幾年來沒做過虧心事,但罪不至死,祈求天父放過小人,怕發生的永遠別發生!


重新合體上路,繼續緩緩蠕動,我眼不敢到處看,只敢盯著前方阿蓮的熊腰虎背。度秒如年,每行幾步都好想問是咪已經進來1小時了,是咪終點在望了...接下來每行一段,就奪命狂奔一段,上落樓梯,又行一段,又受驚飛奔一段,上落樓,行,跑,上落,無限輪迴,有次隻鬼還跟著我們跑!慈愛的父啊...日本人真係好敬業!


重覆的震撼,餘震未停止


好不容易,歷盡滄桑鉛華盡洗的我們來到了一條特別寬闊的大直路,大概是有了輪迴的經驗,蓮嚇出了慧根,說:呢條路咁樣,係咪代表準備要跑?


說時遲那時快,話音尚未完全落下,後面就撲出鬼!我們驚叫狂奔,爭相逃亡,跑到路的盡頭,推門--屌你老味竟然出了屋外!所有正在屋前排隊的人望著我們驚叫著撲出來,皆人仰馬翻,屌好撚尷尬。號稱全球最恐怖的鬼屋,以瘋狂笑聲送客,真係好別出心裁好攻心計好恐怖好仆街!呢個出口既設計,仆街指數滿分,日本人真是一個可怕的民族!



望一望錶,竟然只過了25分鐘,我們25分鐘就將本應玩40-50分鐘的路跑完了!明明昨天才走完富士山,都成了傷健人士,一進鬼屋便瘸子會奔跑,神蹟啊。我飽受驚嚇,心臟仔仍噗噗噗噗瘋狂跳躍,我不甘,自己柒左都想其他人一齊柒,就拿出相機對準出口,準備捕捉下一批柒頭皮的醜態。等了很久,終於門開了,連拍啟動,咔嚓咔嚓咔嚓咔嚓咔嚓咔嚓咔嚓咔嚓咔嚓咔嚓咔嚓咔嚓咔嚓!只見幾個人施施然步出,一臉氣定神閒,悠如銅鑼灣行街...why!why佢地唔驚?!


剛剛睇返先發現, 原來都有人係驚既


點解出極都仲有人

仲有

屌仲有


講到氣定神閒,諗起最近高登一個旅行post

source: 我要同港女家姐MK細佬左膠老母去倫敦






講返鬼屋。團友表示從未聽過我把聲咁女人,屌你我真係驚到屎都瀨唔切呀!瘋11年前來過,表示失望,佈置道具仍跟當年很相似,鬼又少了很多,當年連我們喘息用的梯間位置都會有鬼,最尾大直路更會有一大堆鬼衝出黎追你,聽到都驚驚,好彩今次冇。雖然驚慌,但我也覺得鬼確實是少,就連一些擺到明應該會有鬼掃你隻腳既位置,都冇鬼。或者是我們表現得太膽小,鬼也給嚇到不敢出來了。千祈唔好問我鬼屋裡面既佈置同設計,因為我全程淨係盯住團友背脊,眼尾都冇梢過其他地方,有咩問返阿瘋,條撚屌仲話"由於朋友們一入鬼屋已相當害怕,伊娃鬼叫,所以我就行最前(其實D鬼係唔會嚇最前既人囉!) 我一路行,D回憶一路湧現,所以其實唔係好驚。回頭望到團友驚惶失措的樣子,反而令我會心微笑。"幾咁泯滅人性既comment。




驚魂未定,魂魄唔齊,食薯條定一定驚,嚇死寶寶了。轉攻逃離密室遊戲 絕望要塞,企圖挽回在鬼屋失去的面子,只要在迷宮避開狙擊,完成指定任務過關,通過全部關卡就算逃出成功。每人獲發避彈衣模樣的背心一件,成件事好似好隆重咁。入場只見一大堆人在跑來跑去找線索,我其實不太知道要幹嘛,就跟著團友左跑右跑,還煞有介事的貼牆行走。所謂避開狙擊,就是避免燈光照射,以及避開像自動吸塵機般行來行去的機械人,所以我常貼著牆行,每逢轉角位又懶係伸個頭出黎裝下,幻想自己拍緊英雄本色。第一關蓮又立功,輕鬆找出隱藏圖案過關。第二關我又繼續沒頭沒腦的跟著跑,限時幾分鐘,瞬間夠鐘,即時死亡。第一關幾分鐘,第二關幾分鐘,即係玩得幾分鐘就玩完,分數極低。眼見好多人都係第二關就輸,關卡都幾難,唔多抵玩。


source: yahoo奇摩旅遊


D人著晒雨褸, 嚴陣以待

小學雞已經可以成班朋友一齊去遊樂場, 好羨慕, 左路仲有絕對領域添








Fujiyama過山車,我最期待的項目。講到好巴閉咁:
號稱全球最長的過山車,最高時速130km/h、最大落差70m、最高頂點79m等。good,雖然我驚鬼屋,但過山車完全冇問題,我瀨屎的可能性是零。過往總是嫌過山車太短,才剛興致起便到終站,不夠喉。坐過FUJIYAMA,我覺得這長度才像話嘛,希望可以再長再長點,Fujiyama才剛剛好而已。我們玩得非常開心暢快,舉和瘋都叫得好爽,唯獨不合群的蓮,雙手全程緊握扶手,一臉便秘,一系列淆底的表情動作值得傳頌千古,將來我會跟他的子孫話當年,說你伯yeah當年呀,係個過山車上面驚到成個人硬晒,面都青埋,有相為證呀,笑到我地假牙都甩,不過畏高都肯玩過山車,係勇者黎既。
好正既poster 

咁大部相機提住, 但我都唔記得擺pose



排隊時見到隔離架高飛車,幾乎垂直跌落黎,但佢就跌就跌個陣係龜速,好仆街既設計,媽,我鍾意啊。千祈唔好得罪日本人,係個好可怕既民族。


高飛車
source: http://kisokisodiary.blog.fc2.com/blog-entry-224.html


我地好鍾意呢塊板, 搵左對小情侶幫手影, 個日本妹妹baby fat, 笑得好甜, 好可愛, 好想畀幸福佢. 

富士急係好地方,又唔駛點排隊,好想玩埋其他過山車,無奈時間關係,要撤退了,又留條尾巴。

點解有中文

臨走又食粒桃桃, 尋日生果檔買


坐保母車去鎌倉,愉快的車程。每次我們一坐進車廂,便會瘋狂鳩噏,盡說一堆無意義無營養無質素無品格的鳩話,比平日再鳩廿倍,簡直是深層人格的釋放。工作都通通放下,談東說西,多多說話,陪著摯友嘻哈放假,笑掉了牙。why呢首歌歌詞可以咁配合我心境?而家回憶住咁打blog,記憶又返晒黎,呢首歌根本係為我地而寫,林振強unbeatable。暑天過了卻憶起也笑,雖飄遠了每一分每秒,現仍然活在我心中把我亮照。


老麥汽車外賣店, 一嘗用對講機落單 (最後都係講唔掂要面談) 同係窗口交收既滋味.
日本乜都係好既, 蝦堡都特別好食.

能見度



途經休息站,停車歇歇,剛好有幾個短裙promotor
靚姐姐找人做問卷送薯條。她明知我們不是當地人,也送了我們每人一份薯條,好敬業啊 (她們更會體貼地蹲在受訪者身旁啊),而這也成了我們食薯條的轉捩點。蜜瓜味驚為天人,我們深深愛上,連多年品薯經驗的舉也從此轉口味,好不得了。有空必定要寫信去總公司表揚靚姐姐們,並要求將蜜瓜引入香港!


休息站竟有德國手信店, 有紅綠燈人仔賣


對鎌倉滿有幻想,一受陳綺貞和slam dunk影響,好想沿著湘南海岸走走;二看過海街日記,覺得鎌倉是四季分明,遠離繁囂鄉郊地方。無奈當日煙雨濛濛,傳說中的湘南海岸又灰又濛,沒有波光粼粼,而鎌倉也沒有很鄉下,至少我們去的那邊不是。但無容置疑,鎌倉是令人舒適的,下雨加上太晚,小町通人流稀疏,好些店都關了。在雨中漫步,藍色街燈漸露,自在又愉快。鳩嗚Boss阿舉好介紹,毛巾名店"伊織",齊齊入手富士山毛巾做隊巾,好靚,質地軟熟,好舒服,吸水力又強,零瑕疵,已戀愛。


返香港使出隊巾隊棍,咦呢個咪係mount fuji?

靚巾配靚人


去North Face尋找北面紫,空手而回,鳩嗚boss依然買到野,又係帽,似乎失去血滴子帽一事對他造成了永難磨滅的烙印。North face有兩層,我和瘋以殘廢的姿態挨著扶手拐下樓梯,親切的女職員問我們是否大丈夫,得知我們剛行完富士山後,她眼神裡馬上流露出仰慕,嘿,不要迷戀哥。


去白飯魚刺身名店,但太遲,人家要關門,明天請早,鎌倉的店都很早收檔。沿途阿蓮不停嚷著要屙屎,還說要去airbnb屙,但無人理會,睬佢有味。
你睇佢幾戇鳩,要返屋企屙屎但冇人理喎

又返去小町通那邊搵食,冇乜野揀,又烤肉,好味。今個旅程好大魚大肉,人多就是要這種玩法。



江之島airbnb,好,靚,啊,好,大,啊,豪,宅,啊!成棟三層我地住晒,佈置有品味,設備齊全,連單車也有,可惜今次唔得閒踩,屌又要留條尾。


有品味
海洋主題

地方寬敞

貫徹海洋主題, 美觀實用又慳位的廁紙架





唯一缺點是冇熱水,對淨身相當有堅持的瘋舉,竟半夜兩三點燒水洗澡,在一樓煲水然後一鍋一鍋的運去地下的浴室,其志可嘉,最後第二朝發現有返熱水。meme摩摩,又四點先訓 (好似係)。本日終了。

沒有留言:

張貼留言