在較大的地圖上查看footprints

2016年10月1日 星期六

Day 4 蒙育瓦 monywa:童話寺,大臥佛,菩提園

小小姑娘,清早起床,任食酒店早餐,務求食埋午餐份量(因為不打算吃午餐),返房慢慢hea下執下野,10am 走。


前天一到埗就貪方便在酒店對面的租車店買了巴士票去monywa,幾千k,店員用機車載我去巴士站,原來只是在同一條街的街頭,這麼近,早知自己去買票省點錢。
Bus station counter 
從巴士站望出去

去monywa是因為當初計劃行程時想去遊人較少的地方,結果來到緬甸發現即使是蒲甘,遊客人流也很疏落,monywa更是遊人跡罕至...

巴士站的樣子很不像巴士站,只是一個舖位,前方放了一張桌子算是賣票counter ,旁邊插了個牌寫著巴士路線,另一端有幾張飯桌,有班男人在吃喝。只有我不是本地人。


等車閒著沒事,東張西望,更覺緬甸人真的很悠哉,看起來活得很自在,無欲無求。


10半準時發車,是架廿幾座位的小麵包車。剛才在飯桌吃喝的男人都上車了,我望進車廂,才發現車上的座位原來不是一張張,是一排排,咁咪要同佢地排排坐...唔係好想喎...可能他們見我面有難色,示意我坐駕駛座旁的獨立位,真好人。


一點左右到了一個巴士站,幾個人在車外敲我隻窗,我以為他們想賣水賣野食,怎知都是tuktuk司機,原來已經到了monywa,我還以為要坐四個鐘。


是但跟了個tuktuk司機走,順利去到酒店就叫他待會載我去童話寺和大臥佛,連埋巴士站去酒店那一程,total 好像萬幾k。

Monywa


我住的酒店叫chindwin,出名的,網上卜貴過walk in好多,walk in幾乎便宜一半(好似usd21),心痛。呢間仲要係我成個trip最貴又最唔靚。


緬甸的酒店不是每家都有找換服務,即使有匯率也低。我在蒲甘和monywa的兩家酒店都不兌,曼德勒那家則低匯率11xxk (最後發現機場匯率才是最高... 12xx k)。還有我住的緬甸酒店門口都會有職員幫忙開門,離遠見到你已經開定隻門等你,好好服務。


Chidwin hotel的房間比想像中頹廢,唔值咁貴。休息半小時,出發去童話寺。


司機好好服務,馬路顛簸時會問你有冇鄧親,又會睇下你有冇曬親,見你影街景又會放慢油門。


原來童話寺離市中心好遠,坐左好耐先到。一見到那些七彩繽紛略帶浮誇的裝飾,我腦海第一個浮現的感想是:好似虎豹別墅!然後真的見到寺旁有間裝修中的醫院,寫著胡文虎捐贈! 真的是胡文虎style 啊我沒認錯! (剛剛發現胡文虎業務最初係緬甸,之後總行搬去新加坡,再之後先黎香港,所以新加坡都有虎豹別墅,下次經過新加坡可以去下)

Fb爺去的不是旅行是江湖
http://facebook.com/seethroughwrong



一張相已經cqpture無限尊佛,上面一排排既都係


半黑半金

佛佛佛佛

黑衫的佛

佛led光普照

勤力補油中

唔好咁既樣好唔好, 好恐怖
胡文虎捐贈

點解愈望愈覺得呢班佛祖個樣恐怖...係咪我做得壞事多所以sam hui...


童話寺一整個就是虎豹別墅feel,裡面則像大圍萬佛寺,全寺好像有五百幾萬個佛像。由於太曬太熱,參觀又例牌要赤腳,又辣到跳舞,所以室外的地方都是匆匆看過就算。
感唔感受到幾咁好天,我腳板底在燃燒,每走一步都是烙刑


流露虎豹別墅的味道




童話寺好偏僻,又係得我一個外地人,monywa果然是個不熱門的地方。寺裡也有賣小精品的檔攤,但沒有人sell我這唯一的target,他們做生意果然很隨緣。


去大臥佛,附近有個菩提園,好像是只要捐款就能立一尊佛,所以這裡有上千尊佛(司機說的,不知有沒有聽錯)。


本來去過蒲甘,童話寺,菩提園已經覺得緬甸人對佛教非常狂熱,寺要多,佛要多,豈料去到大臥佛更震撼。因為我沒好好計劃行程,所以去到大臥佛前才知道係咁大座,咁金碧輝煌,咁誇張,臥佛旁還有個立佛,同樣巨大,天壇大佛相較下體積應該很細小。


下車後,我沿路上斜走向金色的寺金色的佛,有人來問我要不要摩托車載我上去,幾千k,走路的話要15至20分鐘。我不要,我又不是沒時間,就慢慢走,而且15至20分鐘太小事了吧,緬甸人真老實,不會作大數厄你落疊。


要去大臥佛,先要通過一個金燦燦的寺。又要赤腳,又吉又熱到飛起,迅速跑過,後來見冇人就偷偷著左一陣鞋。
舉頭三尺有神明
仲唔夠多佛,又一個興建中...


圍住個寺行個陣,見到上面窗口有樓梯伸出黎已經覺得個設計有d奇怪,原來真係有得行入寺再係寺個窗口捐返出黎。緬甸真係好正,乜都有得爬。
窗口無啦啦伸條樓梯出黎塔外面
真係有入口


爬出塔外,風景好好,地下一粒粒既依然係佛像們


要係個寺行去大臥佛,要上天梯,天梯兩旁全部係賣日用品/工藝品既檔攤,尤其好多檔賣童裝。我一路向上,完全冇任何人sell過我買野,冇叫過我停低,淨係眼望望,或者對你微笑下,very good。


望了望大臥佛,唔覺有得入,就再上另一條天梯向最高點既大立佛前進。這天梯同樣兩旁都是雜貨檔攤,冇人sell我,而這邊明顯比較熱鬧,當地人不少。







終於來到大立佛跟前,算一算剛才行兩條天梯的時間,的確大約15~20分鐘,司機沒騙我。不過當地婦女行的話一定不只,因為她們都穿傳統窄身長裙,很難提起腳上樓梯,行動慢多了。




大立佛係入得既,裡面每層也擺放些佛像,還有大量空間可以禮佛,坐,hea。眼見有些人會坐下來休息,我也跟隊,坐下才發現這裡挺通風,有窗口,可以眺望遠方,設計不錯。我上了三層,發現每層似乎差不多,樓梯又像沒完沒了,不知何時才到頂,也就作罷。後來司機說大佛有31層... 成棟樓咁高,真係好宗教狂熱。
駛唔駛咁高先

裡面同外面一樣金


回到酒店,酒店門前就是夜市攤檔,終於有咖喱以外的東西吃,太好。我大開殺戒,逐檔掃,買了一大堆加起來才港幣十蚊左右。炸矮瓜巧巧食,(用柴火煮的,但我吃不出柴火的味道,其實柴火有冇柴火味?),而且很受歡迎,成班人企晒係度等佢炸起。






萬眾期待的炸矮瓜



買完炸矮瓜就向酒店走,外賣回房間吃,向酒店才邁出第一步,酒店門口負責拉門的人就馬上微笑著為我開門,原來他一直望著我掃街。
一對筷子掛晒咁多袋野食,好方便


網絡真是萬惡之首,有了它我就整晚都在撥撥掃,不打遊記不看書,乜都冇做過,咁又一晚。雖然這房間不怎麼樣,但想到明早就要checkout,又有點不捨。旅途中安定下來就不太想移動,不想離開安全感,每次checkout又有新挑戰,直至去到下一個checkpoint 達陣。可是明天一早又要出動,人總是要move on。


約了tuktuk司機明天七點去蒲文桐石窟(pho win daung)和瑞巴桐,再車我返酒店拎袋然後送我去巴士站,這樣25000k。


FB/IG: 台灣留學爺aka爺去的不是旅行是江湖
http://facebook.com/yeahtraveltw



沒有留言:

張貼留言