在較大的地圖上查看footprints

2016年10月21日 星期五

Day 3 吉隆坡:十號胡同,b time square ,p plaza,茨廠街

為左等個肚可以食得落兩次早餐,晨早六點幾起身食酒店早餐,再返房眠一眠,再出動食第二餐。


結果返房一眠就眠到發左個夢,夢中我遲唔知醒,一醒已經下午三點半,真是惡夢。點知訓醒原來係十一點半,雖然都遲左,但都好過三點半。


由於太熱,人都hea左,今日本來係去獨立廣場之類既歷史地方,結果變左食同行商場。好頹廢,但真係太熱。


十號胡同:
金蓮記福建炒麵,感覺類似濃味的上海粗炒,我幾鍾意。


何榮記雲吞叉燒麵。有撈麵同湯麵之分,佢餐牌分別有雲吞麵同雲吞面湯,我睇錯以為前者係湯麵,後者係淨雲吞。落錯單,收銀阿姐又醒喎,知我其實係想要湯麵,佢表露出一副冇你咁好氣既樣so9sad。媽,好柒啊。


麵質較稔唔太彈牙,唔係香港個隻鹼水麵。雲吞亦唔係香港咁,細細粒肉,冇蝦。叉燒燶左,有一忽是黑色的。還是比較喜歡港式雲吞麵 。

炒鴨蛋粿條,有鑊氣,幾好味,但同想像中有點不同,我以為係鴨蛋黃碎炒粿條。不過也挺好吃。


南洋咖啡。我們問coffee c同coffee o有乜分別,服務員好似聽唔明。然後想要classic hot coffee 和南洋ice coffee ,結果溝通了很久他還是不明我們說甚麼,冷熱倒轉了。可能我英文太難聽。咖啡味道跟新加坡的差不多,classic 那杯是咖啡溝奶茶溝美祿,美祿下得很重手有點蓋過了其他味道。


十號胡同個廁所要收錢。
仲諗緊點解咁似古巨基, 原來真係古巨基


B time square ,好大,可能係我見過最多商戶既商場。




好飲, 同香港涼茶唔同味, 又平

Kfc雞肉冇咁大浸雪味,好食過香港,服務員個樣好誠懇,想畀tips佢。




有條樓梯設計成鋼琴咁,每級唔同琴聲。又有另一條樓梯旋轉形成棵樹咁。呢個商場既樓梯設計都幾有心思。


商場裡面仲有個遊樂場,有過山車,唔係西九龍那個咁雞,係會反轉再反轉,好似好好玩,仲有其他機動遊戲。其實我想玩那過山車,入場費rm100左右(應該入場後任玩),但廖冇興趣機動遊戲,冇理由我自己玩佢睇我玩,只好作罷。
商場裡面有遊樂場

P plaza,今日個function 有個叫lee min ho既嘉賓,係咪李敏鎬?好多人逼晒係度睇lee min ho,人多得水洩不通。








廖漏左部電話係商場廁所,幾分鐘畀人拎左了。慘慘。但佢表現得(好似)好冷靜,冇呼天搶地。

下大雨,廖買了ipanema拖鞋,幾平,rm3x。

茨廠街,即係唐人街,有好多女人街咁既檔。因為落雨斯濕,又覺得都係女人街咁姐,所以冇乜心機行,連野都冇心機食,熱到冇乜胃口。結果食正餐,淨係買左一小袋芒果同菠蘿返去食,成個減肥港女咁。



仲有食晏晝係超市買既芒果,雖然已經熟到稔,但都係唔甜。究竟邊度先買到甜既芒果。

沒有留言:

張貼留言