在較大的地圖上查看footprints

2016年10月5日 星期三

Day 3: 富士山

- 本來打算十二點左右開始起步上山, 但結果起身泡一泡溫泉, 吃個旅館早餐buffet, 再重返蘆之湖七仔再見收銀妹妹一面(沒用的她沒有當值)買零食買返尋晚好好味個粒桃桃, 再驅車去五合目, 途中還塞車, 結果去到河口湖午餐時已經差不多兩點.
酒店報告板表示是日密雲,都唔奢望今日天氣好好了
靜岡縣限定明信片


- 箱根有段路, 九曲十三彎咁, 原來係灣岸其中一條賽道. 唔知箱根驛傳經唔經呢度?


- 河口湖郵局對面間天婦羅店Fuji Tempura Idaten好好味, 貪快貪方便隨機揀選的食店, 也有如此驚喜, 好開心. 日本既白飯真係煮得好好味, 天婦羅即炸, 店員分幾轉咁夾出黎, 隻碟又有隔油網, 套餐又抵食, 白飯同miso湯同漬物全部任添, 包好多款天婦羅, 炸漿厚度適中, 溫柔地呵護住入面舊餡, 好味. 唯獨係粒炸蛋, 隻蛋好似唔係好適合用黎炸...



- 極速食完, 揸車兜左陣發現上山路封左, 只有巴士先上得. 要泊低架車去搭巴士. 其實呢個時候已經唔再心急, 因為無論如何都一定要摸黑上山了, 四點起步同七點起步都冇乜分別了. 搭巴士時有一日本人告知平時冇咁早開始封路, 但今年早左. 我地唔好彩.



- 終於去到五合目, 買金剛杖, 聽遊客中心一個識講普通話既老伯briefing. 老伯話:"上山容易, 下山甚麼呀? 難呀!" 真係風趣. 佢話落山要四個鐘左右. ok. 出發, 為時四點幾.
支那專用
揀來揀去,都係寫住"六根清淨"既最岩心水,不過得返粉紅色,緣份黎既


- 一起步遇上本地行山團, 人地都咁晏先出發, 即係冇問題啦 (後來發現佢地入住地方低過我地好多...), 輕鬆超越佢地.


- 路上人很少, 見到的都是跟我們反方向的下山人 (他們全部面有難色, 那時還很天真,奇怪佢地做乜全部咁既樣啊? 都落到山腳啦做乜唔寬容d? 後來才醒覺他們在預告我明天的容貌...), 始終這不是熱門上山時間. 其實也好, 完全避過日間排隊上山人山人海的盛況.

上網查"富士山 登山", 馬上能找到大量盛況照
 (source: www.szsjapan.com.tw)



- 不消一小時便到七合目, 以為好輕鬆, 惡夢這時才開始. 愈走愈高, 超越了雲層. 雖然這並非我去過最高的地方, 但從這角度看雲我還是第一次 (搭飛機不計). 好靚. 出發前還在擔心天氣問題, 看到白雲朵朵, 憂慮一掃而空.




- 沿途燒燒印, 烙下我們的足跡.

2700米,開始凍了


- 遇到兩個人, 講普通話的, 好像說是來日本讀書的, 他們穿牛仔褲, 衣衫單薄, 背包也很小, 看起來沒甚麼行裝, 完全不像上富士山的樣子. 好無禮的阿蓮係咁大嗌"大陸西". 雖然好無禮但好好笑. 那兩人一直跟著我們, 愈上愈高愈來愈凍, 於是他們買了貍貓帽子, 男人老狗戴貍貓帽... 終於貍貓們跟到七合目鳥居莊, 要飲熱朱古力, 也沒再跟上來, 不知他們是下山去抑或留宿了. 也或許他們其實是山神化身, 居於山中...
貍貓們


- 天開始黑, 見證雲層由白轉粉紅, 阿蓮不厭其煩一再重覆說那顏色是2016 pantone.




- 路愈來愈斜, 少量手腳並用, 大家話也少了. 我感覺m到了fuck. 明明我幾日前已開始用念力叫m唔好黎住, 都係冇用.






- 夜幕低垂, 月亮異常的光, 而且很圓, 也許是我們更接近她了, 後來翻查才發現登山那天是農曆十六. 路上除了我們默默移動外, 沒一點動靜, 只有漆黑與死寂. 如阿舉所言: 靜到耳鳴. 我想像自己獨自在這境況下行山, 應該會好驚好淆底. 幸好今次我非一個人, 我有同伴, 有頭燈, 光和人為我帶來安全感. 後來有點想念這情景, 那個黑色的天, 深藍色的雲海, 萬物無聲的畫面. 但相機早已收起, 一來天黑也拍不到甚麼, 二來沒有氣力和心情, 僅餘的意識只夠支撐雙腳麻木地行走.


- 我低頭一直走, 不敢往上看, 怕只會望見無盡的路. 領頭的阿蓮終於收起平日的戇鳩, 有所作為, 每次路況不佳他也會高聲提點, 還會適時為大家送上鼓勵: "前面好跣! 小心!" "靠左捉住鐵鍊行!" "就到喇! 見到屋喇!" 輕輕幾句話, 滿載力量, 那刻覺得同伴的背影都壯大了, 走在他們後面很安心很放心, 長夜裡再無所畏懼. (可惜一到頂佢地又打回原形變返戇鳩)


- 去到唔知邊間山屋 (廁所味相當濃烈), 我們坐在屋前長凳吃桃桃, 就是那個我們特地驅車去蘆之湖七仔探日本妹妹時買的超甜多水爆汁抵屌山梨縣桃桃. 好好味, 能夠在富士山上排排坐吃果果, 享用如此一個超甜多水爆汁抵屌山梨縣桃桃, 人生美事也, 雖然脫下手套的手凍僵了, 但吃完後心裡還是踏實許多, 一身充滿電鰻.


- 終於遇到其他登山客了. 兩個分別來自越南和新加坡(好似係)的青年, 從零合目開始上山, 好癲. 又遇到一對港人夫婦, 中午十二點五合目出發, 行到而家. 女的看起來不行了, 讓我想起當年在復活島環島的自己, 只能默默祝福佢努力撐埋佢, 快快去到山屋休息. 其實我也自身難保, 沒力氣顧別人的事了.


- 終於終於, 今次真的快要到頂. 可能知道終點在望, 我連菊花都放鬆, 雙腿明明早已脫離大腦控制, 只懂反射動作式行走, 此刻忽然恢復意識疲態來襲, 有好一段路我都是靠用手抓著路邊鐵鍊, 將自己拉上山, 腿已廢掉. 進入最後大直路, 我帶著酒醉般的步伐, 支著金剛杖東歪西倒地走著, 要由阿舉出手拉著走. 大恩大德沒齒難忘(可能只係費事我跌落山要佢地救,不對,他們才不會救我), 但那刻已是講句唔該都冇力. 夜晚十一點幾, 達陣了, 八合目御來光館, 富士山上最高的山屋, 也是全日本海拔最高的旅館.


- 山屋早已烏燈黑火, 門一開, 望見屋內陰暗擠逼, 交誼廳都睡滿了人. 雖然早已有朋友告知御來光館是這樣, 但當難民營般的景象呈現在眼前, 還是不禁屌聲四起. 明明一路走來, 見到各間山屋都光鮮雅緻富空間感, 至少交誼廳真的是用來吃飯聊天而非睡房用途, 有間山屋每張床還有窗簾可以拉上, 私隱度高. 御來光館? 有條隙畀你訓都好彩, 仲要訂左晚餐又冇得食, 早餐要開口問佢佢先唔多願意咁拎出黎. 算了, 唔鬧住, 我要另開一篇黎鬧, 屌爆佢.
(詳見給御來光館的信: 我在御來光館度過悲哀的四小時)


- 辛苦達陣, 結果因為屋裡燈已關大部分住客覺已訓, 我們就站在屋外吃(本來是翌日早餐的)三文治. 好撚大風好撚凍, 口又乾, 三文治吸乾唾液很難下嚥. 草草吃完, 去很臭的廁所, 縮回屋內一角, 跟阿瘋共用一條小被子, 屌, 成件事好悲慘.


- 臨睡前那對港人夫婦終於來到了, 為他們高興. 好好淺睡片刻, 睡醒再決定看不看日出吧 (那刻已經頹到唔想睇). 本日終了.

沒有留言:

張貼留言