在較大的地圖上查看footprints

2016年10月20日 星期四

此情此刻,鼓動真我,鄰家怪嚇,少女

此情此刻

雖然劇情老套,卡士又唔吸引,copy又娘("是他是她,也是你和我。",真係好娘),但好睇喎,睇得出係個用心既小品。

特意係有特色天橋同地方既拍:銅鑼灣轉轉轉天橋,志明與春嬌既偉業街天橋,赤柱。

呢個年代,無可避免要探討社會現象,呢次講既係收樓重建,物非人非,留得到幾多?就影相凝住美好一刻。係好老掉牙,但真摯,冇浮誇造作,有時唔駛一定要好華麗好美輪美奐,有感情有感覺最重要。

能夠係戲院聽沙龍,非常好。

最近睇創世紀,發現葉佩雯做戲有少少進步。

其實我鍾意陳靜,個嘴好有趣。

呢套係值得支持既港產片。



鼓動真我

朝早一學完鼓就帶埋碌棍去睇,特別有感覺。

低成本製作,一樣做到劇力萬鈞既效果,情緒完全進入電影。

後段估唔到劇情會點,捉摸唔到藝術家既思維。

魔鬼教練黎講,我諗起安西老師。

打400拍隻手究竟要有幾快?

好睇但我一向好驚人手指流血,好驚慌,驚慄片黎。



鄰家怪嚇

幾驚。
驚,但又覺佢搵戲黎做,間屋咁唔對路,仲行入去,咁戇鳩。又拖慢黎做,後面我有d唔耐煩想佢快d完。

雖然真係幾估唔到佢想點,特別既,但逐個行入屋真係太戇鳩,不過氣氛都營造得幾好睇。

竹內結子老了。

老婆極戇鳩,睇到心都煩,個鄰居咁撚奇怪仲同佢來往,避之則吉啦屌,唯有解釋做佢好寂寞有人讚佢整野好食就鬆毛鬆翼囉。



少女

好睇,一貫的湊佳苗,社會批判+少女情誼+因果。

少女既心思細密好令人感動,好遺憾我係個粗枝大葉既愚鈍人。

好鍾意看似不相干最後發現一切都環環相扣既格局, 我鍾意呢味野, 例如解憂雜貨店。

兩個女主都靚。

抬頭吧黑暗過會是晨曦。

沒有留言:

張貼留言