在較大的地圖上查看footprints

2016年10月2日 星期日

好香豔的菠蘿山-下白泥

1,不愧為港女打卡勝地,people mountain people sea。




2,不出所料,所謂香港大峽谷真係好細好流。



3,d人排隊等住企係舊石上面影相... 下,舊石有乜咁特別啊…



4,d人盛裝打扮,非常香豔


其實想知咁樣既角度可以影到幾deep既峽谷?個峽谷係下面喎...


5,下白泥例牌好多人等小巴,應該有一萬人。但聽講因為好多人係避車處泊車睇日落,搞到條單程路塞死晒,d車入唔到又出唔到,所以等十鳩幾世都冇小巴,的士都唔肯入黎。除了小巴,其實還有村巴,但只有兩架,所以班次不密。村巴其實是村民優先乘搭,但很多人不明白,會誤罵村民打尖。


6,朋友的朋友的朋友揸uber入黎打救我地,不過都係個半鐘後既事。我第一次坐uber,表示興奮又期待,點知架tesla副駕駛座都有人坐,我地四條友逼晒係後座,逼過繁忙時候搭地鐵。司機同的士司機一樣,除左負責揸車冇其他服務,仲好似唔係好識揸車,要副駕駛座條友提。最經典個句對話:

司機:前面有光喎係咪有對頭車?
副:唔係,係你自己盞燈黎

我畀十個趣。
我對tesla既加速速度之快表示讚嘆,有種過山車突然飆前既感覺。
落車,司機同副駕即刻落車驗傷,原來佢地揸入下白泥個陣爭d衝落海,好似話側邊花左,我就見到右邊尾燈罩都裂左,懷疑佢都唔知,聽講呢架車先買左兩個月。

7,原來良景街市成個黑門市場咁,好靚,仲有搞d八達通買餸有獎計劃。我真係城市人返鄉下,唔知而家d鄉里咁前衛。


8,或者我個人本身識自得其樂,今日都玩得幾開心。

我覺得要係呢度影相,攝影師要企遠d先會靚

Fb黃師虎
http://facebook.com/seethroughwrong

沒有留言:

張貼留言