在較大的地圖上查看footprints

2015年10月12日 星期一

Day 51(上) 伊斯法罕: 星期五清真寺, Hammam-e Ali Gholi Agha浴場博物館, 鴿子塔, vank cathedral, 搖晃塔, restaurant shahrzad

這天早上包了車, 繼續由昨天的司機hammid(音: 夏搣)載我到處去.

- 星期五清真寺, 好大好大, 但我對這寺的感覺只流於驚歎, 沒有令我心境平和或有所感悟, 寺裡部分磚不是藍色, 是因為興建時還未研發出藍色顏料.

-遇到兩個上海女生, 夏搣講解時叫埋佢地聽, 都幾大方. 夏搣還留了自己電話和一些相熟酒店地址給她們, 話撻佢朵有折. 真識做生意.

- 清真寺連接著像伊瑪目廣場般的大廣場, 格局很相似, 而且同樣有市集. 這市集主要賣日用品, 衣物鞋子香料等東西, 伊瑪目廣場那邊則主要賣工藝品瓷器地氈等. 幾乎每走幾米就有檔主跟夏搣打招呼. 他真是朋友滿天下.

- Hammam-e Ali Gholi Agha浴場博物館. 就是一個浴場. 浴場裡放了些蠟像人, 將古時的浴場情況還原, 也算挺有心思. 夏搣說待會會有人來帶我導賞, 然後他自己便溜去職員室跟人聊天去. 都唔知係夏搣特別多朋友, 定係個個伊朗人都咁多水吹. 等了一會沒人理我, 我就自己逛. 夏搣發現我自己逛, 就替我去找導遊, 後來大概是找不著, 就自己兼埋導遊帶我繞個圈. 也算盡責.

- 逛完, 夏搣要去廁所, 叫我站在廁所旁等他. 等待期間有一老伯路過, 大概以為我在找浴場入口 (因為浴場真的非常不顯眼), 不停指我行去浴場那邊. 伊朗人真好.

熱情司機大愛SEX

- 拿, 重點黎喇. 夏搣車我去下一個景點, 沿途就開始不停講性愛話題. 係咁話伊朗人個個都一腳踏幾船, 自己都有兩個女朋友, 仲打畀後生個位小女友叫佢同我傾計. 然後又係咁話我一個人黎旅行, 男朋友係香港一定同緊第二條女玩. 我開始唔想理佢. 敷衍下就算. 丫點知佢係都要繼續講, 話冇理由冇第二條女, 肯肯定帽事發生. 唉好煩, 我除左回應 "唔會既" "冇事既" "唔係嘛?" 仲有乜可以敷衍佢, 丫佢係都要糾纏係呢個話題. 又指住D路人話"你睇佢地係一男一女, 拍緊拖, 佢另一個女友唔知呢條女既存在" "呢度一女兩男, 條女腳踏兩船" 我覺得好莫名其妙, 問點解一女兩男出街就係踏兩船, 點解一男一女都可以畀你屈到有第三者, 你點睇得出? 夏搣就一味話一定係踏兩船一定係一定係...

- 好不容易終於到鴿子塔. 從前耕作要用新鮮肥料, 所以人們就建了個塔來供鴿子棲息, 繼而收集鴿屎. 夏搣帶我上去. 邊走邊說"我同女朋友試過係呢度扑野!", 再往塔頂走又說"呢度都扑過!", 佢愈走愈興奮, 再走又說"呢度都試過! right here!"
其實來到鴿子塔頂, 我有責任教夏搣唱 塔尖仍舊記得這感覺極美好...

- 夏搣擺低我係塔頂就自己返左落地下同一個看住個塔既肥仔吹水. 又係吹水, 究竟佢有幾多水可以同人吹...

- 肥仔沖左杯茶畀我飲. 夏搣話呢個塔唔駛入場費, 所以我應該畀返少少TIPS畀肥仔. 原來請我飲茶係陰謀.

- 驅車去下一個景點. 又係夏搣發表性愛偉論既時候. 係咁問我既性生活good唔good. 唉好煩. good呀good呀. 跟住又問香港人性生活good唔good. 我點知人地good唔good姐. good啦good啦不過冇伊朗人咁good啦, 都冇鴿子塔呢D地方可以扑野, 又成日OT放工都身心俱疲. 好學既夏搣又繼續問咁中國人性生活good唔good...

- 夏搣話, 中國人胸好細, 佢唔鍾意. 伊朗人有D個胸好大不過好肥, 佢都唔鍾意. 然後就不斷指D路人畀我睇 "呢個太肥" "呢個大波" "呢個太瘦冇波" 然後佢忽然望住我話"你身型OK! not small!" 下, 發生乜事, 我冇問你覺得我點喎, 唔駛奉承我, 又其實我著住件XL碼大長袍, 背包又揹係胸前, 佢應該睇唔清我究竟大定細...

- 夏搣除左性愛話題, 仲開始sell我包車包耐D. 本身我包半日, 佢係咁叫我加多少少錢包全日車我去邊度邊度例如祆教遺跡之類. 價錢其實幾吸引, 而我下午都冇乜野做, 但我實在唔想再對住佢, 所以斷然拒絕. 過左一陣佢又問我去唔去. 我話唔去. 再過一陣又問多次, 最後佢話只要我請佢食飯(約十幾廿蚊港幣), 就免費車我去睇搖晃塔. 好似好慘, R生意R到咁. 不過我繼續拒絕.

-  vank cathedral, 一個亞美尼亞人既基督教堂. 教堂內的壁畫跟歐美的很相似. 好多當地人參觀, 好熱鬧, 不過依然冇人要求同我合照. 真失望.

教堂天花都幾恐怖, 有D咁既人樣

一個人樣唔夠, 仲要好多個

- 經過四個鐘既性愛話題同游說再包車後, 終於返到酒店門口, 好感動. 我已身心俱疲. 夏搣雖然好煩, 不過佢畢竟冇對我做D乜, 講解景點亦算詳盡, 於是我畀左USD2佢做小費. 夏搣數錢, 發現多左兩蚊, 佢呆左, 然後以試探既口吻問"車費係廿蚊, 呢度有22蚊, 即係兩蚊係小費?" 係啊. "u are so generous!!! so now i can take u to 搖晃塔 for free!" (心中的OS) 呃...又要對住你... 算啦一個景點唔會用好多時間, 反正免費...

- 自從畀左小費夏搣後, 我覺得佢對我好多十倍, 又噓寒問暖, 又問我餓唔餓. 然後夏搣又進入自HIGH狀態, 講佢最愛既性愛話題, 並且更加好客. "係伊朗, AV係禁片, 不過每個伊朗男人既手機裡面都有AV!" 說罷佢就一臉顧盼自豪咁係自己部三叔galaxy開左條AV畀我睇. 無碼! 其實我冇興趣睇, 尤其是而家咁既狀態, 孤男寡女共處一架的士, 我唔想佢睇睇下扯旗! 於是我係咁二睇左幾秒就畀返部電話佢. 夏搣個樣好失望, 佢問"你唔睇喇?條女唔得嗎?" 屌... 係咪咁真心膠啊. 跟手佢又開另一條AV畀我睇, 我睇兩眼又畀返佢. 循環幾次, 鬼妹又有, 伊朗妹又有, 3P又有, 夏搣說, "你睇, 呢個正, 係按摩!" 佢夾硬質部電話畀我睇, 而我發現, 揸緊車既佢, 對眼完全冇望過路面, 淨係望住電話螢幕上既按摩男女. 我:"dun look at the phone, u are driving, watch the road!" 夏搣終於肯收返埋部電話.

- 不過好景不常, 過左陣佢又拎出另一部較舊款既nokia, 冇touch screen, 同樣藏有大量甜片, 佢再度發揮好客之道, 又播幾套畀我歎. 然後好客的夏搣問我要不要喝水, 他去幫我買. 自從佢播AV, 我就好驚佢色心起, 為免佢係水中落藥, 我堅持唔駛佢買水. 於是佢就話自己要去買煙仔, 留我係架車裡面. 好客的他驚我獨留車廂會悶, 仲特登又開條AV畀我睇. 真係好體貼...
而家諗返好後悔冇影低.


沒有留言:

張貼留言