在較大的地圖上查看footprints

2015年10月25日 星期日

吉野家吉你媽。

好耐冇食過吉野家雞飯, 原來而家早餐廿蚊內得d滲雜左粟米芝士加兩三舊雞既雞飯, 傳統野菜煎雞飯已經上到25.5。

一見到碗飯, 我爭d屌出聲, 唔係屌佢黑龍江米, 係雞, 全部雞都冇雞皮, 屌。以前, 吉野家d雞舊舊都經過二百幾度高溫千錘百鍊, 係個焗爐新鮮出爐(唔係煎唔係炸, 健康新人類啊), 塊皮呀, 爆脆嫁, 脆到我次次(記得既話)都要叫汁另上, 費事d汁沾濕d脆皮, 仲要一開動就食晒d皮先, 確保佢地每塊都係脆住咁畀我嚼爛。

讀預科時, 我很喜歡吃吉野家,喜歡到儲起每張收據, 小心翼翼地貼好在schedule 裡, 為自己的戰績感到自豪, 那時的我深愛著吉野家, 更愛屋及烏地喜歡了在吉野家打工的姨姨們, 她們全都好好人屎, 阿妹前阿妹後的呼喚我。

可是近年, 皮林晒, 肉又雪味重都算, 都叫有d野畀我嚼下; 而家過分到連皮都冇埋。吉野家你辜負了我的愛, 儘管一直都只是我一廂情願在單戀, 但你以冇皮雞回應我多年來對你的愛, 真係冇生意頭腦, 唔在乎我呢個商機。當一個人無計可施個陣先至會問人幾時死, 而一個人又憤怒又失望又無計可施個陣就會屌人老母。我丟喱撈帽啊吉野家!

其實究竟有幾多野係難食左過以前好多, 合味道, 炒麵王, kfc... 我都係想食返以前隻味姐, 合味道炒麵王你地幾年前已經離棄我, 合味道就算仲係made in hk個兩隻味都唔係以前個種味, 一樣同大陸版睇齊, 真係心都淡。

又話說原來而家德興打邊爐少左好多野食, 冇田雞冇芝士丸冇雞子, 星期六晚要$205, 又嚴格限時兩個鐘, 好冇癮, 。曾經同過好多曾經既朋友係德興打過好多次邊爐爆過好多粒雞子, 但而家連田雞都冇, 我已失去去德興既理由, 唔值得再留戀, bye。

Between, 樓面阿姐們好好人, 好關心我地提我地快d叫野食, 上菜又快, 抵讚。(雖然廚房出手好重, 兩個人, 樣樣餸都寫1, 結果粟米黎十幾舊, 鮮魷成碗, 花膠仔成碗, 牛柏葉成碗, 山根十幾個...點食得晒啊…)

又話說原來香港仲有商場入面有噴泉。
還我雞皮啊屌

沒有留言:

張貼留言