在較大的地圖上查看footprints

2015年10月25日 星期日

工作愉快

同事們好好人, 上司好明事理, 實在太好。

返工數天, 遲到兩天, 狗衝埋位, 阿頭仲話有交通問題whatsapp講聲就得, 唔駛咁頻能。

上司表示只要做得晒d野, 話之我上網定講電話, 又話個d自己未走得就唔畀下屬走既老細係傻豬, 佢仲因為冇人想返紅日於是自己頂左個更。哇, 神啊, 呢d先係做實事嫁嘛。

每天還能比實際放工時間早十分鐘走呢, 昨天阿頭唔得閒教我, 仲介紹個電影網畀我, 似是暗示我冇野做既話可以上網睇戲, 結果我看了一個鐘電影, 爽歪歪。

除了法定工時較長外和返工路途波折多, 這份工真係唔錯。感謝幸運神再度眷顧。

沒有留言:

張貼留言