在較大的地圖上查看footprints

2015年10月25日 星期日

海街女孩日記, 王家欣

海街日記, 是枝裕和。
綾瀨遙和長澤正美很美, 但乜夏帆係咁既樣? 以前明明唔係咁樣樣, 定係我記錯?

淡淡的愛, 淡淡的恨, 四季分明的鎌倉, 記憶中的白飯魚刺身, 由細睇到你大的街坊。

日本片的細水長流真的很動人。

王家欣, 你係邊度。
黃又南都仲係做後生仔, 諗起十幾年前既一碌蔗。
繼浮華宴後我又再睇吳千語, 雖然兩次入場都唔係因為佢, 而佢都確實係幾靚, 演戲則有janice man的感覺。

其實王家欣都有種港版我的少女時代既情懷, 都係九十年代, 都係懷舊, 都係純愛, 都係青春, 都係幫鍾意既人追女。

王家欣仲多左份變遷既無奈, 小島坪洲都逃唔過發展。戲中充斥大量老野: 豪華, 寶石, beyond海報, 收音機, 電台傳情, 上層座位係3+2既巴士, 大量前輩級歌手演員, 睇個陣我先知道客串陣容咁龐大咁多卡士, 好驚喜。

結局比我的少女時代好。

沒有留言:

張貼留言