在較大的地圖上查看footprints

2014年1月29日 星期三

Day 4 順化 > 會安

酒店的免費自助早餐幾多野食。

去了附近的cong市場,就是街市,好熱鬧,好有人氣,好平民,我喜歡,怒拍了很多相。


越南都會燒衣



包裝好精美的蒜頭

繼續包裝精美

拜神

在附近鑽了一會沒發現超市,回去check out,再出來去sinh cafe 。吃了個bun bo hue ,湯底比昨天那碗清 ,冇咁油,但也很有香茅味,不錯不錯。


看似其貌不揚, 其實極濃香茅味




Sinh cafe的大巴一點半準時來到,也是sleeping bus, 但比上次河內去順化那架新淨得多舒適得多, 至少今次我雙腳一伸都冇頂腳. 一點九開車,說是四個鐘才到,但結果五點已經到左,我第一次遇到早點這狀況,巴士成日都係晚點, 看來sinh cafe信譽良好的確有原因。


途經峴港, 不愧是個有國際機場的地方, 是暫時見過最先進的越南城市. 但我好像沒拍到有多先進...總之D樓新好多啦.



海灘



到了會安, 一下車便有摩托車兜搭,每人要五十萬,沒上車,覺得自己會行得到過去,結果很快就到ancient town,但行晒成條街都只係得三兩間酒店,一間full左,一間要usd17而且lobby先有wifi,冇住繼續行,後來行埋去對岸,再折返,加加埋埋行左幾乎成個鐘, 最後竟然又撞返頭先個兩個摩托車司機,好柒, 畀佢撞見我地背住大包周圍搵酒店仲要搵咁耐都未搵到. 結果這次還是跟他走了。

Usd15雙人房,還不錯。後來發現原來呢間野係Tripadvisor都幾高分, 叫phuoc hotel.

下了一點雨,又過對岸找吃的。cao lau, 白玫瑰,炸雲吞。
cao lau就是撈麵, 沒湯的粗麵, 麵有嚼勁, 有幾片豬肉和蝦作配料. 我還是比較喜歡湯粉, 撈麵有點dry.
白玫瑰其實是腸粉皮裡面包了些肉和蝦之類的餡, 然後掐成玫瑰形, 所以我覺得這就是蒸腸粉無誤. 由於腸粉這東西, 我由細食到大, 加上昨天已經誤點了一碟跟蒸蝦米腸沒分別的小食, 所以吃慣腸粉的我覺得這白玫瑰沒甚麼特別.

炸雲吞就跟平時茶樓吃到的炸雲吞一樣, 跟甜醱醬不可分割, 挺好吃, 跟香港的一樣好吃.

挺喜歡會安,很有古城的感覺,還到處掛滿燈籠。
秋盆河旁有個花燈會,幾有特色。越南好多方面都好中國。
食左個好有芒果味的雪糕,好味,疑似真係用芒果整,但都唔夠羅馬咁正。






沒有留言:

張貼留言