在較大的地圖上查看footprints

2016年4月10日 星期日

[小確柒] 同日連橫柒

無數小事累積起來,就是不能忽視的大事。無論多微小的柒事,一炮過連橫發生的話,就真的柒到核爆。


坐紅van,中途司機要我落車轉後面架車。由於佢係紅van司機,我立馬彈起身衝落車不敢怠慢,點知佢大嗌:拎返錢啊小姐!
我:



上另一架車,一上車司機就問:去邊呀
我話馬會。點知原來佢唔係問我,佢講緊電話
我:


去到戲院隻自動門,按掣佢唔開,冇反應。連隻門都咁叛逆。
身旁路人一邊用手推開手動門,一邊向我微笑:
我:



買飛我話要銀河鐵道搞搞搞
職員:覆返你一次,7點40分銀河街道搞搞搞
我:


睇完戲,食m。
我:一個四件麥樂雞餐
店員:...係咪六件麥樂雞餐?
我:


沒有留言:

張貼留言