在較大的地圖上查看footprints

2016年4月4日 星期一

愛的成人式, 秒速五厘米+星之聲, 踏血尋梅, 當碧咸遇上奧雲+是誰打破了

愛的成人式

- trailer很吸引, 事先張揚說結局會180度逆轉, 而且還會令人想看兩次

- 係幾好睇, 大量八十年代日本金曲潮物,歌好聽

- 我廢,我大概估到阿邊個有野,但就黎結局先完全估到係乜一回事。一齊睇既v表示佢晨早已經估到,巴屎閉。

- 其實諗返轉頭蛛絲馬跡真係多,我冇v頭腦咁清醒,對數字同時間咁敏感。

- 但個結局弱左d,件事唔夠震撼,不過都真係愛的成人式,經一事蔡一智。

- 比起小說,用畫面交待呢個故事更有難度,好易有穿崩位。

- 其實結尾都回顧左大量hints,都唔駛再入場睇多次了吧。

- 前田敦子最近拍既耐齣戲我都睇左(但唔係為左睇佢),同佢算有緣吧。

- takkun takkun takkun~



秒速五厘米+星之聲

- 今次應該係第三或第四次睇

- 我好少翻炒,秒5例外,難得戲院重映,一定要十卜十卜

- 依然唏噓的同時也覺得青春離自己好遠了

- one more time one more chance 真係太match

- 雖然睇過秒5幾次,但星之聲係第一次專心睇晒。科幻野唔夠寫實既秒5咁有共鳴。叫個中學生去揸戰機,諗起eva。



踏血尋梅

- 雖然我話過唔鍾意真人真事電影拎人地既傷痛黎賺錢,不過呢套我又真係想睇... 我係個知行不合一有口話人冇口話自己懶高竇企道德高地既賤人。

- 春夏做得幾好

- 金燕玲好好睇,
郭富城同佢講香港失蹤人口個幕, 金燕玲由黑面到眼泛淚光到爆喊係一個shot直落。仲有問譚耀文有冇煙, 然後邊抽泣邊食煙都係一shot過。唔知佢ng過幾多次,但非專業既我覺得ng得愈多愈難拍到神韻。眼淚都喊乾左,拍鬼拍馬咩。

- 佳梅屋企個櫃貼左當年蘋果日報送既叮噹28歲生日既貼紙,簡直經典,當年蘋果接連送左幾款叮噹贈品,又白板又貼紙咁,個陣西九龍中心仲搞左叮噹生日會,我都係台上其中一枚豆釘。但我上網搵極都搵唔到叮噹28歲生日既資料,當年蘋果送左咁多野,我竟然連一幅網上圖片都搵唔到。

本人家裡角落的叮噹28贈品




- 兇手真人同白只好似樣

- 殺佳梅個段有點過長

- 原來男友係李逸朗,我淨係知有佢, 但睇完都唔知邊個係

- 我覺得神童開唔錯, 佢係哪一天個夢遺達,仲有那夜凌晨姦屍個mk boy

- gag位(煙剷警花講fb)唔得,老土,夾硬吱你笑咁

- 抬頭望望這天空,這人生可輕易嗎



當碧咸遇上奧雲+是誰打破了

- 有日無聊手痕,上百老匯個網睇有乜野bc Sunday ,竟然畀我見到當碧咸遇上奧雲! 我心情好激動,好想大叫出黎,但個陣返緊工!

- 話說中學個陣有次睇 u+已經好想睇當碧咸遇上奧雲 (但我唔記得當時點解會想睇了), 但場次又少好似仲已經落埋,中學個陣我又好少會去戲院睇戲,結果冇睇。呢齣2004年既作品而家竟然再播!仲要畀我發現到!命中注定啊嗚啊!好興奮,個刻真係好想兜口兜面同人分享呢份喜悅!但個陣返緊工!但個陣返緊工!但個陣返緊工!

- 再認真睇多兩眼個簡介,啊原來導演係黃修平!現在紅了啊嗚啊!我簡直獨具慧眼啊佢未紅我已經睇中佢!嗚啊!好想大叫啊!

- 我覺得好睇過狂舞派同哪一天,感情真摰d,對白冇咁做作。

- 有鄧萃雯,苗僑偉,顧紀筠,米雪,仲有尹志強!嗚啊!

- 有句感覺良好抽楊利偉水,當年我都好鍾意玩感覺良好呢句野。唉,已經好多年前了,人生。

- 鄧萃雯戲中有提到街市買活雞既價錢,佢好似呻緊貴(我唔記得了,好似係掛),我唔記得佢話幾錢但個價低過而家非常多。

- 最尾竟然變左hehe,咁峰迴路轉既。心裡面"吓"左一聲。

- 影後分享會有黃修平同兩位長大左既主角。黃修平揹住書包,衣著簡單平實,個look完全係我心中導演既形象。兩位主角長左同款冷衫,唔知係咪突登貫徹hehe既感覺。

- 畫質好差,原來十一年前既畫面質素係咁?定係其他原因?上網見有人話睇vcd,畫質都好差。

- 睇得出拍得好用心,笑位都多,但內容零碎鬆散,可能代表青春就係咁東一忽西一忽掛,不過我鍾意呢個題材,所以都係覺得幾好睇。

- 播當碧遇上奧雲之前,播左鮮浪潮短片《是誰打破了》,好睇,個死肥仔好好肉地,好想搣佢。雖然佢冇乜表情咁讀對白,但又竟然冇違和感。

- gem當年既yes card都出埋 (係咪導演私人珍藏?),四張卡拼埋做一幅大相個隻,死肥仔你真識食,姐姐我睇見當年未劣化既gem又好興奮。好睇。Trailer link:
http://www.freshwave.hk/?a=doc&id=80

沒有留言:

張貼留言