在較大的地圖上查看footprints

2016年4月24日 星期日

電影25齣

仆街了儲左25齣戲未寫,遠遠追唔上睇戲既速度,得閒睇唔得閒寫,毫無寫作紀律可言。

十年,謎情追兇secret in their eyes,爆漫,天空之蜂:核爆8小時,Party 無限耆,Carol,選戰偽術師,About time,單身又如何,焦點追擊Spotlight,丹麥女孩,ROOM,身後戀事,荷李活黑名單,暗色天堂,選老坐,銀河街道搞搞搞,樹大招風,Zootopia,齊齊整整我們仨,初纏戀后的2人世界,小兄弟尋雞記,少年滋味,新宿天鵝烈火戰車


十年
1月1日睇,那時還不知道此戲引起很大迴響,只是對劇情有興趣就去看,結果意料之外的多人,只買到第一行的位。我還以為是因為一月一日,大家身痕想看戲乜戲都殺所以才全院滿座。

老實說這戲其實不算很好看,所謂對十年後的想像,其實很多已經發生ed,發生ing,戲只是循那路向再發大再誇張化,但對於少看新聞的人來說應該新鮮。但十年確有其價值,價值大到值得領金像獎。

敬重台前幕後,朋友說是時勢使電影人不得不以政治為題材,拍了十年,以後他們的路可能會很難行。


謎情追兇secret in their eyes
nicole kidman, julia roberts
報仇其實係囚禁緊自己,法律唔能夠讓所有罪有應得既人得到懲罰。


爆漫
因為是我喜歡(而且少數有追完)的漫畫,電影版不得不捧場。

又係染谷將太。
高木幾似高木,真城就爭D,爭D唔緊要,我接受,始終二次元同三次元好難一致,但係美保完全唔似美保,我唔接受。

完全唔覺得小松菜奈有一忽似美保,樣又唔似兼且唔靚,氣質又唔似,對眼又冇神采,佢仲要出名眼神死,美保根本唔撚係咁撚樣,好撚嬲。求其整個齊陰長髮著校服就當係扮緊美保,COSPLAYER高質好多倍。離譜。嬲既主因係佢真係太唔靚,靚女我會冇咁嬲。

仲有劇情改撚到美保變左凡夫俗子,冇晒仙氣,向現實低頭,屌,咁樣黎崩壞我個美保,過分。

睇字幕見到超英雄傳說個英文名係BAKUMAN。啊,原來爆漫有這個含意嗎。這是我看這戲的唯一得著。


天空之蜂:核爆8小時
由東野圭吾小說改編,捧捧場。

好多不合理既情節,但又拍得幾好睇。寧要不通,莫要平庸,果然係金科玉律。

中學時我都背過摩斯密碼,而家淨係記得點樣打SOS同埋DIU... 睇完戲想背返。


Party 無限耆
放下身段意淫到盡的羅拔迪尼路,WOW~
好笑,作為一個CHEAP人我鍾意CHEAP野,嘻嘻。


Carol
rooney mara好靚,眼神識講野,暗暗發誓有佢既戲都盡量去睇。
但套戲其實有點悶,不過畫面很唯美。又,同事對此戲相當不滿,他看過原著小說,小說是以Therese的視覺出發,電影則偏重了Carol (大概是因為演carol的是cate blanchett吧,尊卑有別,人家要爭奧斯卡),而且小說情節沒電影般順利。


選戰偽術師
講玻利維亞總統大選。想起早兩年講智利公投的"向政府說不"。
戲在LA PAZ拍,見返那些我去過的地方,好懷念。仲有印加人,南美口音的spanish,真係令人懷念。


About time
VERY GOOD! 100分!
有意思,有歡樂,有趣味,有靚女,有感動
有愛情,有父子情
咁正正子既一齣戲,明珠930播個陣我叫家人睇啦,佢地話冇乜特別,普通... 
都係入戲院睇好好多,專心


單身又如何
那天地面濕,冇得考車,又要再排期,好撚煩,我灰鳩,於是去看喜劇。
都唔錯,輕輕鬆鬆。


焦點追擊Spotlight
唔算特別好睇,人物仲多到令我有D混亂,但佢有價值,值得拎奧斯卡最佳電影,十年拎金像獎都係同一原理。

傳媒人睇應該好感慨,成立一個小組長時間追查一單新聞,老細又支持,仲要唔係一搵到料就出街,係搵齊料先一次過出街鋤死教廷。香港想做篇專題都難,而家要做即時新聞了。


丹麥女孩
真係應該拎最佳男主角。


Room
有點失望,或者該說與期望不符,看了TRAILER以為會集中講逃出後如何走出陰霾,結果齣戲講左成個鐘先逃出到,逃出後著墨不足。可是雖然明知會成功逃出,但還是睇到好緊張。

雖說女主角為了拍這戲花了很多心機,又同個細路相對左好耐,又住左係個間房一段時間,但我覺得她還是不夠那細路耀眼。

總結,戲冇bonus畀突我,冇驚喜,穩打穩紮。


身後戀事
好悶,睇到想走,不停有D過左生既靈體出場,其實講黎講去都係想帶出move on既訊息,劇情也拜託move on一點吧。

另外諗起藉著雨點說愛你。

仲有坐隔離個對男女,以為用道氣講野就冇人聽到?以為唔會嘈到人?傻西瓜。


荷李活黑名單
好睇,感動,真人真事改編,一個編劇因政治問題被封殺,但係佢邊度跌低邊度起返身,繼續匿名/頂爛市寫劇本,無論情節幾鳩流佢都偏要寫到好好睇,終於拎埋奧斯卡,黑名單名存實亡。

用支筆黎抗爭,真係令我好感動。


暗色天堂
林嘉欣冇得輸。
如果熟聖經會更好睇。
驚覺自己好open,覺得林嘉欣畀人嘴一啖咁小事都要告人,但明明如果不情願被嘴都係非禮。


選老坐
我堅持齣戲叫選老坐。坐館坐館坐館。

戲幾有意思,值得睇。
本土諷刺味濃,而且好淺白,畀港豬睇

王宗堯戲唔得,洪卓立好肉地,姜皓文我鍾意。

可是要逃出困境還是得投靠事頭婆嗎?


銀河街道搞搞搞
唔係我杯茶,唔明有乜好笑。
綾瀨遙食野個樣係正既。


樹大招風
同我期待既好唔同,有意思,但唔係人人受。不過觀乎坊間評論,電影人普遍給好評。

又有姜皓文,wow。

就讓一切隨風。


Zootopia
好睇,幾有意思
黃子華好襯個角色

睇戲時,隔離位條濕鳩仔以為細細聲就嘈唔到人,係咁同條女講野。我霍地站起來,啤他,然後坐過兩格。豪華戲院大撚把位唔知點解佢要痴住我坐,屌。

我反思點解世上有咁多摟屌男有拖拍,應該係男人不摟屌女人不愛,摟屌的男士就是有女,真吹脹。

腥港巧多呢挺冇公德既人
早兩日向西有個post講飛機上面瘋狂哭泣既細路,竟然極多人留言屌返向西轉頭。痴閪線的,我強烈反對劣質人類繁殖,簡直劣幣驅逐良幣,我終於明白點解形勢惡劣叫做弊傢伙
因為劣幣係幣傢伙。


齊齊整整我們仨
第一次睇電影節,本來仲有幾齣戲都想睇,但買晒又好頻能,晚晚睇睇完又夜歸第二日又要返工唔夠訓又冇精神睇下一齣戲,加上大部分戲既題材都好沉重,我唔想連續一星期密集式咁沉重,所以都係唔買咁多。

呢齣黑色幽默,(好似係導演本人)真人真事改編,講伊朗反政府人士被逼害逃亡去法國,逃亡唔代表改變唔到世界,搞地區工作一樣可以影響生命。非常勵志。

我主要係想睇伊朗個部分,諷刺味重,中間加插好多無厘頭輕鬆笑位,笑位有點像hea爆辦公室,可能呢個係中東style 。
D人笑到哈哈聲。

雖然夜晚九點幾先開場,我等到變化石,整整石化,不過好睇既,值得既。


初纏戀后的2人世界
電影節
超級cult片,亂鳩咁黎但又幾好睇。
王家衛監製,葛民輝導演
杜可風d鏡頭係咁搖係咁fing

葛民輝口水過多,但有d位幾好笑。
呢d戲一定要係戲院先睇得晒,係屋企唔會有心機睇。

草蜢首初纏戀後的4人世界幾好聽


小兄弟尋雞記
電影節,買飛時我話要小兄弟尋難記,之後先知自己睇錯字。又係既,好地地點會有人去尋難咁同自己過唔去呢。

尼泊爾戲,山區貧苦細路,母雞就是資產,毛澤東,共產黨

極多空鏡,過場唔dissolve 直接sharp cut。
我覺得套戲太長。


少年滋味
電影節,導演張經緯
感覺像看了一齣比較長的鏗鏘集,挺好看。

會送老子像給兒子當生日禮物的爸
中學prefect 質疑便服日為何仍要紮頭髮,換來老師反問 警察打人岩唔岩
鄉下朋友想給萬人迷朋友多點愛
小學生對從事演藝事業的comment 是 因為個職業係自己揀,所以有自由



新宿天鵝
電影節
第一次看園子溫的戲,OK喎呢齣我接受,又唔係好血腥,不過V睇到郁身郁勢,話以後唔睇園子溫。
歌舞伎町百態。
不要低估自己的力量。

睇完差唔多12am,全場跑住衝出戲院趕車。


烈火戰車
考到車好開心,考完幾日都仲回味緊電單車帶畀我既喜悅,於是睇返齣烈火戰車感受下快感。

好感人好感動,雖然好娘,但係電單車題材我要加佢200分,所以好感人。
炒車好恐怖,仰天噴血。
其實D角色唔抵可憐,自己死要面,又衝動。

好有教育意義,叫人珍惜眼前人,唔好掛住鬥車。

~~~~~
2023年5月13日更新:
做功課要派問卷,目標六月初最少收回200份-.-
會有人做好心、做功德、做愛心幫我填嗎👀

https://www.surveycake.com/s/z7Pax

沒有留言:

張貼留言