在較大的地圖上查看footprints

2016年2月28日 星期日

至尊無上,賭俠大戰拉斯維加斯,愛出貓

其實賭乜賭物系列我冇一套係完整睇過,所以趁早前新年,應節睇賭片賀賀佢。聽講至尊無上好睇,就揀佢。


哇,超級好睇! 劇力萬鈞,好有張力,又有伏線!

仲有多幕經典!

每一場賭局都有存在價值,並非為賭而賭!

以前王晶既片真係好睇,至尊無上我睇到好投入,好肉緊,仲好傷感!

沒有浮誇的賭術,只有真摯的兄弟情和愛情! 仲有陳玉蓮發現真相個種心碎,嗚啊

主題曲霑叔填詞,蕩氣迴腸!

真係太正,好有驚喜

至尊無上,自己進賬,wow~




由於太正,我再下一城又睇多齣賭片:賭俠大戰拉斯維加斯。又係聽講好睇。


可能抱持太大希望,呢齣相對平淡,我中段開始專注唔到。化骨龍又少戲份,或者下次試下睇賭俠1。




早前跟友人談起考試放屁,就看了愛出貓。


劇情真的很濕鳩,但我竟然有共鳴,可能因為我的校園生活也是如此無聊,而且戲中提過的出貓方法,我確實很多都試過,只是沒有高超到用屁。


或許當時年紀小,很多人都會不顧一切有前冇後地表白,即使後明知必定失敗也勇往直前,那時友人解釋說,只是單純地想告訴對方自己的心意,沒其他意圖。這是多麼青澀啊。愛出貓雖然很濕鳩,但我真的有共鳴。


結尾畢業後約出來,大家表現得很見外。這又是很令人觸景傷情的一幕,根本是現實寫照。愛出貓雖然很濕鳩,但我真的有共鳴。


原來陳偉霆以前都幾靚仔。


可能Gem當年很鳩(現在也鳩,但那是另一種鳩),所以演這種鳩角色也毫不違和。


其實我當年挺喜歡當年的gem,她說話口吻和那雙肥腳,徹頭徹尾跟我的朋友們是一個倒模。


猶記得當年她上美女廚房, 小朋友咁,做盡那年紀會做的柒事。除了跟我的同學一樣煮食一塌糊塗外,我最記得她與主持拉扯, 不停lur人。見到gem,我真係覺得非常有親切感。


媒體曾刊出她的古早味xanga, 哇,遣詞用字內容行文,真係好mk好真摯,都是我輩朋友中學時的風格。真係除左親切我都唔知講乜好。
圖片來源蘋果日報


講講下,真係好懷念當年既gem,那時唱k必點睡公主。睇愛出貓睇到好想搣佢塊面豬,搣到佢變返mk白痴妹。

沒有留言:

張貼留言