在較大的地圖上查看footprints

2015年11月6日 星期五

[突發] 我又去旅行

返左工五日既時候, 老細要全體同事清今年既假, mark定邊日放。由於年尾好多日子已經畀人揀左, 於是我就擇日不如撞日, 揀左十一日之後放晒佢, 所以今晚就飛日本啦啦啦!

千挑萬選之後又揀返關西因為平過東京, 雖然都係接近摸頂買入, 我最拿手就係摸頂買機票。

今次打算去兵庫縣,
因為個名好型
因為想去日本馬丘比丘
仲有因為有村架純係兵庫縣人yeah

而又不幸地, 同事呢兩日病左, 我今日都好似開始作病。其實我只求唔好影響味覺同胃口, 最好直情唔病, 祈求天父放過我。

沒有留言:

張貼留言