在較大的地圖上查看footprints

2015年11月23日 星期一

收皮啦拜拜你條尾

我區連任多年的濕鳩區議員終於收皮. 我好開心


我: a連任失敗喎

母: b靠揭人瘡疤先當選到咋嘛

我: 唔通你覺得你唔應該知道a僭建? 唔通你認為僭建係a既私隱?

母: 咁又唔係, 但b唔做好自己, 淨係揭人瘡疤

我: 但係呢個瘡疤你有需要知嫁喎, 佢令街坊知道呢個瘡疤, 都係幫緊你地, 而且b只係初來報到, 又冇資金, 未當選前都好難期望佢做好多野

母: 佢乜冇資金呀, 佢xx黨嫁嘛

我: 但睇佢個款又冇乜助選團, 傳單又頹, 都知佢冇錢啦

母: 咁又係, 上屆c選個陣xx黨黨魁都有黎助選, 今次都唔見佢黎幫b撐場

我: 係囉. 其實a抵死啦, 正正常常咁間唔中搞下活動d街坊就開心嫁啦, 佢自己又僭建又多劣行

母: 佢連搞活動都圍威喂嫁, 之前見過佢同佢d黨羽成班人係議員辦公室門口切燒豬, 其實係人都可以去食, 但佢又冇公佈, 又見佢地成班人圍埋, 都唔會無啦啦走去食啦

我: 所以你都覺得係全靠b令你知道a既僭建瘡疤, 佢真係幫到你, 你都同意佢冇資金, 你都同意a真係做得唔好, 但你投a喎

母: 總之b淨係識揭人瘡疤啦



算了, 太監信耶穌既野, 港豬真係唔值得有民主. 冇咪冇囉, 太陽照常升起, 天氣依然大好.

沒有留言:

張貼留言