在較大的地圖上查看footprints

2019年9月17日 星期二

Day 8 希瓦

2/8/2019

氣溫居然只有30度,太感動了,khiva果然是個好地方。古城外走走,坐上很山寨的摩天輪,雖然不太高但極簡約車廂加上風嘯嘯,轉到上頂時居然有一點淆底。10som似乎是任玩,負責人都沒意思要趕我們下來,但我們因為淆底所以玩一個圈便走了。

回城內坐在大街旁的tea house飲茶,又有風又有陰間真舒服,看人來人往,風景真好,悠哉得不真實。又出現平行時空的感覺。

去城外火車站附近逛逛,沙塵滾滾,都時地盤,一兩年後再來大概已是另一番面貌。

又回到城內,買了真handmade 磁石,檔主埋頭在畫,不太理我,我靜靜地慢慢揀買邊塊,唔會chur住晒,唔會望到實,最好既消費模式就係咁。

本來打算日落時份(8pm)去天台餐廳晚餐,但v嚷著肚餓早了出來,結果太陽還如日中天,天台熱到不能坐。次次都係佢肚餓壞事。食物送上檯才發現竟然走清新輕盈風,好食。

今天仇老爺爺大結局,我也剛好追到最後三集,不用等就馬上可以追完。好睇,睇得出劇本係用心寫,好多野想講,好多(我睇得明嘅)八九十後網民/時事in joke,有點像看較長的YouTube片,輕鬆唔沉重,容易的起心肝追看。雖然曾經親眼目擊游學修謝票時當眾打喊露不但沒用手遮掩沒表現尷尬沒一絲抱歉還邊打邊r嘴角,令我內心受到極大衝擊,但仇老爺爺確實是個好作品,年紀輕輕就得到自編自導自演的機會,還有很多超大卡士,真不得了。

沒有留言:

張貼留言