在較大的地圖上查看footprints

2019年9月17日 星期二

Day 10 比斯比克

4/8/2019

對吉爾吉斯的第一個感覺,是這邊的人比較靚仔。第二感覺是,他們好撚蠢。在機場買sim卡,靚仔職員不知為甚麼搞了很久,他拿著v的passport 入資料入撚左好耐,然後問我地邊度人係咪chinese定korean,我地話British ,其實passport 咪寫左,如果佢睇唔明passport可以早d直接問我地,佢似乎唔識點入british,我地話uk、england、Manchester united,佢都唔明,早知一早話korean算,我地而家再講korean佢又唔理我地,誓要入到British,駛乜咁執著姐,張卡係咪都咁用嫁啦。總之搞左好耐。

酒店房夠大,正,好好hea。

作為中亞最歐化的城市,這邊的街和建築果然歐式,綠樹林蔭,像歐洲小城。天氣還是熱,但路人比烏茲別克多少少(只係少少),都叫有活力左。

重投大商場懷抱真是感恩,馬上吃了kfc,令人感動的味道啊。居然還在mango(當地類似h&m的牌子)屌到了牛仔褸,只售hkd119。

慢慢行返酒店,周圍都係修葺過好colourful的花圃,到處都可以是港女打卡勝地。經過一個遊樂場,冇人會喺玩機動遊戲時尖叫或發出聲響,全部人靜音模式,果然擁有戰鬥民族的基因。

吃在超市買的韓國杯麵,hkd10左右跟香港seven差不多,又是令人懷念的味道。

Papa john旅行時見得多,第一次食,pizza幾好,雞翼有雪味。

中亞人都幾鍾意食壽司,好多壽司店(卷物為主)。

沒有留言:

張貼留言