在較大的地圖上查看footprints

2019年9月17日 星期二

Day 4 撒馬爾罕

29/7/2019

坐火車去撒馬爾罕,三個鐘,我應該訓左兩個半鐘。火車站坐的士去酒店,司機叫價40,大豪客v沒還價。不過司機駕駛技術超卓,冇倒後鏡但完美倒車(話說烏茲別克人泊車技術麻麻,但好似好鍾意倒車,係畀重油倒足成條街咁遠個種)

覓食,有間餐廳門口掛住kfc牌,我地以為係kfc,原來只係一間有炸雞賣既店(烏茲別克既menu上kfc就等於炸雞)。店員面對唔識俄文既我地,方寸大亂,然後有個年輕店員走埋黎,深呼吸好認真咁講:konichiwa。結果我一句hello又打亂左佢陣腳搞到佢好慌張。哈哈。

炸雞好好食,肉質竟然係爽口但好嚼,炸漿也剛剛好,好香,完全同(全盛時期)kfc係兩回事不過亦好好食。

撒馬爾罕是古城,我以為會似摩洛哥馬拉喀什,點知呢度都好新,不過確實比塔什干有古老味。

頂著暴烈的太陽步行前往市內最大景點神學院,熱死,熱氣由地面沿著雙腳上升,頭頂又無遮無掩,好難受。發現樹蔭真係好重要,只要企係樹蔭下即刻舒服好多,未必有風但真係突然陰涼左兩度。

由一個樹蔭走去另一樹蔭,終於去到神學院,真係好大好宏偉。啊。面對咁珍貴既建築我應該感到震撼並且仔細欣賞,但我個腦已經熱到迷糊,例行公事地影相和逛逛。同樣地,一個個穹頂內都是手信店,馬賽克瓷器瓷磚餐具地氈絲巾都好靚,我明明鍾意買磚,但呢一刻突然唔想買,覺得買左返去都唔知擺邊,去年摩洛哥買的東西還在膠袋裡。呃,希望我呢一刻既理性唔會成為日後既懊悔吧,呵呵。然後見到好靚既磁石,模仿清真寺牆上的圖案,藍色,木製,品質還不錯,點知叫價45,仲係檔攤前擺左幾支畫筆係度聲稱係handmade,親,這顯然不是handmade啦,扮晒野。唔買。

V行前面,我在後面慢慢影相,一落單就有當地鬼仔求合照,見佢幾靚仔就影下,點知佢捉到好緊,下次唔影。此時一個滿口金牙既肥大叔見到我地合照,於是又想影埋一份,我覺得如果同鬼仔影唔同佢影好似好衰,於是影左,然後佢再叫埋妻女黎一齊再影。之後見阿肥叔逢外國人都影,有個鬼佬畀佢摸到怕,肥叔放過鬼佬後發現了v,求合照慘食檸檬。

發覺烏茲別克人最常見既工作係剪草同淋草,淋草係淋到花圃變左水稻田咁。

前進去下一景點帖木兒之墓,途中入cafe涼冷氣回血。烏茲別克的可樂總是超有汽,d汽強到頂親心口。

墓係靚但規模不及神學院,審美疲勞了。這邊一樣有「handmade」磁石賣但只售20而且也沒自稱handmade,屌了,唔屌磚屌個磁石開心下囉。

四點半回酒店避暑,叔叔不行了。五點再出來,很多餐廳沒開門(或者未開門?),最後吃了俄國菜,等左好耐,上菜都係法國速度。呢度d餐廳經常都超大間華麗裝潢但係得一兩檯客,作為客人係愜意既。

超市,有個年輕職員觀察左我好耐,然後調整呼吸chok聲講anyong hasaeyo,哈哈

酒店外就是公園,夜晚好適合散步,好多當地人踩單車、談情、聊天,仲有好多人睇書,個樣似溫書,咁黑都睇到書,真勤力。

是日步行15公里。

沒有留言:

張貼留言